ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

חדשות 2: המשטרה ויתרה על עדות המיליארדר ג'יימס פאקר בחקירת נתניהו

על פי הדיווח, המשטרה לא הצליחה לתאם מועד לחיקור דין של המיליארדר בפרשת טובות ההנאה. לפי החשד, פאקר מימן את אורח חייהם של בני משפחת נתניהו

המיליארדר ג'יימס פאקר. צילום: רויטרס
המיליארדר ג'יימס פאקר. צילום: רויטרס



המשטרה החליטה לוותר על עדותו של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר בחקירת טובות ההנאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות 2. בחודשים האחרונים חוקרי המשטרה ניסו לתאם חיקורי דין באוסטרליה, אך לא הצליחו בכך.

עד כה נגבו יותר מ-90 עדויות בפרשה, המכונה גם תיק 1000. בין היתר העידו המיליארדר ארנון מילצ'ן, העוזרת שלו ובן דודו של נתניהו, נתן מיליקובסקי. נתניהו עצמו נחקר ארבע פעמים.

בחודש שעבר פורסם ב"הארץ" כי מילצ'ן גייס את פאקר להשתתף במימון אורח חייהם של בני משפחת נתניהו, כך לפי חומר הראיות בתיק 1000. לפי החשד, נתניהו ורעייתו דרשו שמפניה וסיגרים בשווי מאות אלפי שקלים, בין היתר. בעבר פורסם כי פאקר אירח את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו בדירת יוקרה שלו בתל אביב, ומימן לו חופשות, טיסות ולינה במלונות יוקרה.

בינואר דווח בחדשות 2 כי פאקר היה אחד מאנשי העסקים אליהם פנה נתניהו במטרה לשכנעם להשקיע כספים בידיעות אחרונות, כדי לסייע למו"ל העיתון נוני מוזס. לפי הדיווח, מקורבו של נתניהו, ארנון מילצ'ן, המעורב גם בפרשת טובות ההנאה, תיווך בין איש העסקים האוסטרלי לבין מוזס לגבי השקעה בידיעות אחרונות. לפי הדיווח, נתניהו תידרך את פאקר לפני המפגשים שארגן בין השניים.

מטעם ראש הממשלה נמסר: "איזו הפתעה! אחרי אינספור הדלפות במשך חודשים ארוכים שהמשטרה תמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה, האם בכלל אפשר היה לדמיין שהם יודו באמת הפשוטה: שאין כלום - כי לא היה כלום".
ג'יימס פאקר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}