כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

צועד לעבודות שירות: הורשע חרדי שרצה לפוצץ את המצעד

מיכאל נקי תיכנן לפוצץ את מצעד התועבה באמצעות מטען חבלה שהכין בביתו • בן דודו ל'בחדרי חרדים': "הוא יצא בזול, אך העונש - 6 חודשי עבודות שירות - לא נעים"

הפגנה נגד מצעד התועבה. צילום ארכיון
הפגנה נגד מצעד התועבה. צילום ארכיון

מיכאל נקי, בן 35, תושב שכונת מאה שערים בירושלים\ נשלח הבוקר (א') לשישה חודשי עבודות שירות, לאחר שהורשע בהכנת מטען חבלה מאולתר, אותו התכוון לפוצץ במהלך מצעד התועבה שהתקיים בירושלים.

הכנת המטען התרחשה לפני 3 שנים, ביוני 2007.

נקי אילתר מטען נפץ, באמצעות צינור מתכת שלתוכו שפך יותר מ-30 קופסאות גפרורים, והתכוון להגיע עם המטען ולאיים לפוצץ אותו בין הצועדים.

אלא שדקות ספורות לאחר הגעתו למקום, נלכד נקי, לאחר שעוברי אורח הבחינו בתיק שנשא עמו.

לאחר שנעצר על ידי כוחות המשטרה שהיו ערוכים מראש לתקריות מעין אלו, הציג עצמו בפני השוטרים בשם יעקב בן חמו ואף הציג בפניהם תעודת זהות בשם זה.

כתב אישום חמור הוגש נגד נקי, אך במסגרת הסדר טיעון, אותו קיבל השופט בבית המשפט המחוזי בירושלים, במסגרתו הודה נקי בעבירות של התחזות לאדם אחר, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, מעשי פזיזות ורשלנות, קבלת דבר במרמה ועיכוב תעודת זהות - נגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות.

בן דוד של נקי אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "העונש שהוא קיבל הוא לא דבר קל למרות שנשמע שהוא יצא בזול. הוא בסך הכל רצה שיהיה מהעניין רעש תקשורתי ולא יותר מזה. לא הייתה לו כל כוונה לעשות עם זה כלום. בזמנו הוא טען כי הוא בסך הכל הלך כדי לעורר את האנשים שיבינו שבעיר כמו ירושלים אי אפשר לעשות מה שרוצים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}