כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

משפחת הכדורגלן: "בבקשה תשמרו שבת" • הסיפור המלא

ימים קשים עוברים על בני משפחתו של הכדרוגלן אבי כהן, שנפצע באורח אנוש • לאחר שהוסיפו לו את השם חיים, החליטו בני המשפחה בעצה עם הרבנית אליהו לקרוא לשמירת השבת

הכדורגלן אבי כהן בימיו היפים
הכדורגלן אבי כהן בימיו היפים

כמעט שבוע ימים חלפו מאז תאונת האופנוע הקשה בה נפצע אבי כהן, יו"ר איגוד השחקנים בישראל וכדורגלן לשעבר באורח קשה. משפחתו, חברים וידידים לא משים ממיטתו בבית החולים איכלוב בתל אביב.

לאחר שיחה ארוכה עם הרבנית אליהו, אשתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל החליטה משפחתו של כהן לקבל על עצמה את השבת ולבקש מכל מי שמתאפשר לו לשמור את השבת ובמהלכה להתפלל להחלמתו.

"קיבלנו על עצמנו את השבת", אמר תמיר כהן, בנו של אבי ושחקן כדורגל ידוע באנגליה שהגיע בתחילת שבוע לאחר שקיבל את הבשורה על פציעת אביו.

עוד הוא הוסיף כי המשפחה מבקשת את התגייסות האנשים כולם: "אנחנו מבקשים מכל מי שיכול ורוצה, במיוחד בהתחשב בכך שהשבת יש פגרה ואין משחקים, לשמור את השבת ולהתפלל להחלמתו של אבא".

בתחילת השבוע הגיע מנכ"ל איגוד השחקנים אריה אלטר לבית של הגר"ח קנייבסקי כדי לבקש את ברכתו לרפואת שותפו וחברו הטוב, אבי כהן. הגר"ח ברך פעמיים ואיחל לכהן רפואה שלימה.

בבוקר שלמחרת, הגיע בנו של כהן, תמיר וביקש שוב את ברכתו של הגר"ח. הרב הציע לתמיר להוסיף את השם "חיים" לשם אביו, דבר שיעזור במידה מסוימת לרפאותו של אביו.

בנוסף, הגיע הרב איפרגן לחדרו של כהן כדי לברך אותו בברכת רפואה שלימה. לאחר ששהה מספר דקות בחדר יחד עם אבי אמר כי הוא רואה שלבו עדיין פועל ויש סיכוי רב להחלמתו של אבי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}