כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

אין תקווה • "בתי-הכנסת נעולים בגלל הסודנים" • וידיאו

לתושבי שכונת התקווה בת"א נמאס מדיבורים • לאחר אינספור אירועים פליליים, הם יצאו לרחוב בהמוניהם • ח"כ מיכאל בן ארי, שגדל בשכונה, הלהיב את ההמונים • צפו

ההפגנה בשוק התקווה. צילום: בחדרי חרדים
ההפגנה בשוק התקווה. צילום: בחדרי חרדים

תושבי שכונת התקווה בתל-אביב מאסו בדיבורים גבוהים, כינוסים ושתדלנויות. הם היו כמעט אצל כל אנשי הרשויות - ושום דבר לא זז. המסתננים האפריקנים שמילאו את דרום תל-אביב בכלל ואת השכונה בפרט - לא נותנים להם מנוח. אירועים פליליים הפכו כמעט לדבר שבשגרה.

השבוע הם יצאו, בהמוניהם, לרחוב, להפגנה ענקית.

ההפגנה התקיימה במקום המסמל את הישראליות - "שוק התקווה".

למקום הגיע ח"כ מיכאל בן ארי והלהיב את ההמונים. "אני לא מגיע מבחוץ", הזדהה עם המפגינים. "אני גדלתי פה, שיחקתי כאן בגינת המשחקים - ולמדתי בתיכון המקומי. היום אני מגיע לשכונה ואני לא מכיר אותה. אני רואה שאנחנו הפכנו להיות זרים בשכונה שלנו", אמר בן ארי - וזכה לתשואות ההמונים.



"שלא יגידו עלינו שאנחנו גזענים", ממשיך בן ארי במילים קשות, כמו שרק הוא יודע. "האנשים כאן יתנו מפת לחמם בשביל להאכיל אדם רעב.

"הטוענים לגזענות - הם גזענים, הם שונאים זרים! אני הולך לעשות להם מבחן אמת ולהעביר להם לרמת אביב את כל אלה שהם אוהבים ונראה אז מה הם יעשו.

"הצבועים אומרים עליהם שהם פליטים. זה שקר. הם פולשים זרים. זו הסיבה להטרדות, זו הסיבה לגניבות. תושבים צרחכים לקשור את בלוני הגז שלהם בשרשראות, בתי כנסת נעולים בגלל כמות הגניבות".

גם התושבים הכאובים אומרים את אשר על ליבם, ולבן-ארי יש פיתרון מרתק כדי לשים קץ לתופעה.

צפו בוידיאו מרתק מההפגנה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}