כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

תבוסה לפרקליטות • האם הסתיימה פרשת החטיפה?

הפרקליטות דרשה מעצר עד תום ההליכים • השופט החליט: אין עילה להשאיר את 'ההורים החוטפים' והמתווכת במעצר • הפרקליטות ביקשה: עיכוב הליכים • הפרטים המלאים

תבוסה לפרקליטות • האם הסתיימה פרשת החטיפה?
פלאש90



פרשת 'חטיפת הנערה' מגיעה לסיומה?

שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב החליט הערב (ד') כי כל עצורי הפרשה - ההורים והמתווכת - ישוחררו למעצר בית, והמשפט ימשיך להתנהל כשהם בחוץ. הפרקליטות ביקשה וקיבלה עיכוב ביצוע למשך 48 שעות, וככל הנראה תגיש ערעור לבית המשפט העליון.

לאחר שבועות ארוכים בהם פרשיית ההורים החשודים בניסיון חטיפת בתם לרומניה, יודעת עליות ומורדות, נראה כי הפרשה מגיעה לסיומה, לפחות בחלקה הראשון.

על פי החלטת בית המשפט, ההורים, תושבי לונדון, ישוחררו למעצר בית עם אזיק אלקטרוני והמתווכת החרדית, תושבת ירושלים, תשוחרר אף היא.

ההחלטה התקבלה לאחר התערבותם של הגר"מ שפרן והעסקן החרדי, ר' שמחה קרקובסקי.

בימים האחרונים נפגשו השניים מספר פעמים עם ההורים ועם המשפחה האומנת מבני ברק, אצלם שוהה הבת.

ההבנה בין הצדדים הייתה כי הדבר לא יחזור על עצמו שוב, בשום צורה שהיא.

"נקווה שלטובת כל המעורבים היא לא תגיש ערער"

במהלך הדיון בבית המשפט, דיבר הגר"מ שפרן באריכות על כך שצריך לשחרר את החשודים ואמר, כי הוא לוקח את כל האחריות, לאחר שהובן כי לטובת המשפחה יש צורך לשחררם, ומאידך להבטיח כי לא יעשו כל מעשה נגד בתם.

בנוסף, כדי למנוע חשש לניגוד עניינים, גויס עו"ד ששי גז כדי לייצג את האם במשפט.

כעת ממתינים העצורים ופרקליטיהם להחלטת הפרקליטות - האם תגיש ערעור על החלטת בית המשפט או לא.

עו"ד אבי לביא, המייצג את האב - ומי שייצג עד כה את בני הזוג, אומר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מדובר בהחלטה רגישה אשר מבינה היטב את הסיטואציה שבה היו בני הזוג ומאידך מבינה כי לטובת כל המעורבים רצוי לשחררם לחלופת מעצר, ואין מקומם מאחורי סורג ובריח".

באשר לפרקליטות הוא אומר: "אני תקווה שלאחר שהפרקליטות תלמד את ההחלטה של בית המשפט לעומק, לאור רגישות הפרשה ולטובת כל המעורבים היא לא תגיש ערער על החלטה זו".

עו"ד יאיר נהוראי, המייצג את המתווכת החרדית, אומר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "נדמה שהחלטת בית המשפט משקפת את המציאות ואנו האמיתית. ואנו שמחים על ההחלטה. נותר לקוות שהפרקליטות תשקול שוב את עמדתה ותימנע מהגשת ערעור".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}