כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

אלקטרה משיבה מלחמה: תביעת ענק נגד 'המבשר'

"נקמה מגישים כשהיא קרה" - את המשפט הזה משננים ב'המבשר' בימים האחרונים, לאחר שקיבלו תביעה מ'אלקטרה' על השמצות כנגד החברה • בפנים: המסמך המלא

ההפגנות ביפו. צילום ארכיון
ההפגנות ביפו. צילום ארכיון

'הצרות החדשות משכיחות את הישנות', אומר הפתגם הידוע, וגם אנחנו שעסקנו כה רבות בפרשיית יפו, הספקנו כבר לשכוח מי נגד מי ולמה.

הציבור החרדי, שנמצא תחת מתקפה חסרת תקדים, מתרכז עכשיו במלחמת קיום אמיתית על גורלו, ושכח מהבעיות שהטרידו עד לא מכבר את מנוחתו או שמא יש לומר את מנוחתם של יושני עפר.

אך מתברר שאי שם במשרדי עורכי דין בתל אביב, לא סלחו ולא שכחו. לאחר שוך המאבק כנגד חברת אלקטרה, קיבלה החברה – ככל הנראה – החלטה, להחזיר מלחמה השערה.

מי שחטף הראשון את הריקושטים, הוא דווקא עיתון 'המבשר'.

במודעה שפורסמה בפונט המתאים לפשקווילים המפוזרים בשכונת מאה שערים בירושלים, נכתב: לפני כמספר שבועות, פרסם העיתון מודעה, עליה חתום ארגון 'אתרא קדישא' חברת אלקטרה ושותפיהם החופרים בבית הקברות הקדום שביפו, הגיעו בימים אלה בחפירותיהם המרושעות לשכבת קברים נוספת, יותר קדומה.

בית קברות שלם נתגלה עכשיו, כשמעליו נראים שרידי קברי קדמונים משכבה יותר עליונה אשר נחפרה בזדון והושלכה לאשפתות".

הארגון קורא להרבות בתפילה, ופונה לרשות העתיקות שלא לאפשר את החפירות במקום.

אלא שכאן רק התחילה הסאגה. אל משרדי העיתון הממוקמים בביתר עלית, הגיע מכתב מטעם חברת אלקטרה, הדורש מהעיתון להתנצל 3 פעמים על דברי השקר שפורסמו, ולא תתבע החברה את העיתון בסכום עתק, על דברי השקר שנכתבו במודעה.

עיתון המבשר טרם הגיב על מכתב התביעה, וככל הנראה הוא ימנף את התביעה נגד החברה הפוגעת בקדושי ישראל. כשלצד יטענו בבית המשפט כי מדובר במודעה ממונת, והעיתון אינו לוקח על המודעות הממומנות כל אחריות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}