כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הגר"ח הציע: להוסיף שם לספורטאי שנאבק על חייו

הכדורגלן לשעבר אבי כהן נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים • בנו תמיר עזב את מיטת חוליו רק כדי להגיע אל הגר"ח קנייבסקי, שהציע: "להוסיף את השם חיים לשמו"

הגר"ח קנייבסקי. צילום: יעקב נחומי
הגר"ח קנייבסקי. צילום: יעקב נחומי

לאחר שמקורביו ושותפיו של הספורטאי ויו"ר איגוד השחקנים בישראל, אבי כהן נכנסו אתמול (ג) למעונו של הגר"ח קנייבסקי כדי לקבל את ברכתו לרפואתו המלאה ומהירה, הציע הרב להוסיף את השם, "חיים" לשמו של כהן.

בכירי עולם הכדורגל בבית הגר"ח: "בבקשה, תתפלל!"

תמיר, בנו של אבי, שוהה ליד מיטת אביו לאחר שהגיע בטיסה מיוחדת מלונדון שם משמש כשחקן כדורגל באחת הקבוצות. אתמול ביקש משותפו של אביו, מנכ"ל איגוד השחקנים, אריה אלטר, להגיע אל ביתו של הגר"ח כדי לקבל ברכה.

היום (ד) החליט תמיר, כי לאור המצב החמור, יגיע אל הרב בעצמו, למרות שקשה היה לו לעזוב את בית החולים.

תמיר נכנס אל בית הרב, שם שהה מספר דקות. הוא ביקש ממנו לדעת מה ניתן לעשות כדי שאביו יחלים במהרה. לדברי מי ששהו בחדר, תמיר בכה ללא הפסקה, במהלך פגישתו עם הרב.

הגר"ח הציע לתמיר להוסיף את השם חיים לשמו של אביו, והסביר לו את חשיבות העניין. הנוכחים הסבירו לתמיר, כי אם אביו יחלים השם יתווסף לשמו באופן קבוע, אך אם לא השם הנוסף לא יישאר.

אתמול, לאחר פגישתו של אריה אלטר, עם הגר"ח הוא אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי: "הרב נתן לי ברכה פעמיים. הוא ברך שלאבי תהיה רפואה שלימה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}