כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

"תם פסק הזמן, חוזר לליכוד"; סער שלף כיפה ובירך 'שהחיינו'

לאחר שהודיע בהפתעה לפני שנתיים וחצי על פסק זמן מהחיים הפוליטיים, השר לשעבר גדעון סער הכריז על חזרה לפוליטיקה. "תם פסק הזמן. בעזרת ה' נעשה ונצליח. רוצה לחזק את הליכוד ומסורת ישראל" אמר סער, שלף כיפה ובירך "שהחיינו"

גדעון סער מכריז על שובו הערב. צילום: מאיר ועקנין - פלאש 90
גדעון סער מכריז על שובו הערב. צילום: מאיר ועקנין - פלאש 90

לאחר פסק זמן של כשנתיים וחצי, השר לשעבר גדעון סער הודיע היום (שני) על חזרה למערכת הפוליטית ולמפלגת הליכוד. "התגעגעתי" אמר סער היום באירוע צנוע בסניף הליכוד בעכו.

"הליכוד תמיד חרת על דגלו את השמירה על ארץ ישראל, את הבנייה לאורכה ולרחובה של ארץ ישראל. הליכוד עמד על הדברים האלו כחומת המגן של מדינת ישראל" אמר סער והעניק גיבוי מלא לראש הממשלה בנימין נתניהו: "ידענו תקופות לא קלות. עברנו 8 שנים לא פשוטות מול ממשל שלא ראה עין בעין את הדברים כמונו. אני רוצה לשבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו שעמד מול הלחצים בתקופה הזו בצורה התקיפה ושמר על האינטרסים שלנו בשנים אלו.

"אבל הבעיות אינן מאחורינו. אנחנו עוקבים אחרי מה שקורה ואנחנו מזהים סכנה של חזרה לאותו מתווה של תביעה מישראל לחזור לקווי 67 בשינויים כאלו ואחרים, דבר שתמיד האמנו שהוא מסכן את עתיד וביטחון ישראל".

סער הוסיף, "מול הסכנה הזו צריך לחזק את כוח העמידה של העם ולחזק את הליכוד כתנועה פוליטית לאומית מרכזית במדינת ישראל. נגבה את ראש הממשלה בעמידה מול הלחצים".

"הקו השני הוא הדגל החברתי. למדינת ישראל יש כלכלה מצליחה. ראינו עודף בהכנסות המדינה עם עודפים של מיליארדי שקלים. הליכוד צריכה להיות התנועה הפוליטית שתובעת ברגע הזה להקציב לנושאים החברתיים ולמצוקות של אזרחי ישראל, של זוגות צעירים שקשה להם עם יוקר המחיה ויוקר הדיור.

"יש לנו סל שלם של סוגיות סביב הזכות להזדקן בכבוד - פנסיה, ביטוח סיעודי. צריך לתת פתרונות לאזרחים, כמו שיזמתי בזמנו חינוך חינם עד גיל 3".

סער, שהתקרב בשנים האחרונות לדת ואף הצהיר כי הוא שומר שבת, שם דגש על מסורת ישראל: "הנקודה השלישית היא המסורת שלנו. תנועת הליכוד הבינה שהמסורת היהודית היא נדבך חשוב בקיום שלנו. אנחנו בערב פסח "והגדת לבנך". צריך לחזק את זה גם במערכת החינוך שלנו.

"עם ישראל צמא לאחדות. אנחנו כתנועה פוליטית יכולים להגיע לשיאי הכוח וההשפעה אם נלך בגישה הממלכתית של מנחם בגין".

כאן הכריז סער באופן רשמי על חזרתו לעולם הפוליטי: "חברים יקרים, כמו שאתם יודעים לפני שנתיים וחצי החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים אחרי כמעט 20 שנה של שירות ציבורי. רציתי להיות עם המשפחה, להתמודד עם אתגרים אחרים. זו הייתה תקופה הכי טובה, נעימה, שקטה. רציתי ללכת עם בני דוד ידי ביד, עכשיו הוא כבר רץ ואני בקושי מדביק אותו.

"אבל גם לדברים טובים יש סוף. באתי הערב כדי לומר לכם: תם פסק הזמן. אני חוזר לפעילות ציבורית ופוליטית בתנועת הליכוד" אמר סער לקול תשואות הנוכחים.

"המטרה שלי - לחזק את הליכוד לקראת העתיד. להבטיח שתנועת הליכוד תוביל את המדינה גם בעתיד. אני מתכוון לצאת במסע חוצה ישראל - מהצפון לדרום, יישוב יישוב, להיפגש עם אזרחי ישראל, עם חברי הליכוד ולהציג שורה של פתרונות בכל התחומים. ישבתי על הפתרונות הללו במהלך השנתיים וחצי האחרונות, כדי לדאוג למדינה שלנו.

"יש הרבה ציניות בעולם שאנחנו חיים בו. יש לנו מדינה אחת, בשביל הילדים של כולנו, כול מי שיכול לתרום צריך להתייצב ולתרום. אני עושה את זה בתחושה שביכולתי לתרום למדינה ולתנועה. נעשה את הכול מתוך תחושה של אחדות. נתקן ביחד, ברוח טובה, ללא שום שיקולים אחרים. נלך יחד לחזק את המדינה שלנו, להרחיב את שורות התנועה, לגייס אנשים צעירים שיבטיחו את עתיד הליכוד. לבחון דרכים כיצד ניתן כיום לפעול באמת בשטח. בעזרת השם נעשה ונצליח".

"מאחל לכם פסח כשר ושמח בחיק המשפחות, מתוך אותה אהבה שיש לנו לעם הזה ולארץ הזו".

בסיום דבריו הרימו הנוכחים כוסית לרגל החג וסער שלף כיפה מכיסו. "בשביל לברך צריך כיפה" אמר סער ובירך "בורא פרי הגפן" ו"שהחיינו".















גדעון סער הליכוד פוליטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}