ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

שוב ליצמן במקום הראשון: "חש סיפוק"

סקר מכון סמית: שר הבריאות יעקב ליצמן במקום ראשון בסקר שביעות רצון הציבור מתפקוד שרי הממשלה, מדובר בעלייה קלה בהשוואה לסקר קודם מלפני 4 חודשים • ליצמן: "חש סיפוק"

יעקב ליצמן. צילום: הדס פרוש, פלאש90
יעקב ליצמן. צילום: הדס פרוש, פלאש90

שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ממשיך להוביל במדד הערכה של כלל הציבור הישראלי, כלפי תפקוד שרי הממשלה. כך עולה מסקר דעת קהל של מכון הסקרים של רפי סמית, עבור רשת ב' של קול ישראל.

הנשאלים בסקר נדרשו להעניק ציון בין 1-10 לאופן שבו כל אחד משרי הממשלה ממלא את תפקידו.

על פי נתוני הסקר נמצא כאמור שר הבריאות הרב ליצמן במקום הראשון עם 6.46 אחוזים, אחריו שר התחבורה ישראל כץ (6.14), רה"מ ושר החוץ בנימין נתניהו (5.15), שר לביטחון הפנים גלעד ארדן (5.8), שרת המשפטים שקד (5.72), שר הביטחון אביגדור ליברמן (5.38), שר החינוך נפתלי בנט (5.3), שרת התרבות רגב (5.13) ושר האוצר כחלון (5.06).

יצויין כי מיקומו של השר ליצמן במקום ראשון בסקר, מהווה עלייה קלה למול נתוני הסקר הקודם שערך המכון בסוף אוגוסט 2016, אז גם זכה שר הבריאות במקום ראשון עם 6.26 אחוזים.

הסקר הנוכחי בוצע ב 28 בדצמבר 2016 בקרב 500 תושבי ישראל מכל המגזרים, כמדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל (טעות הדגימה עומדת על 4.5%).

בסקר נוסף שפורסם לפני שבוע - שערך מכון "סטס-נט" בקרב המגזר הערבי, זכה שר הבריאות במקום השלישי עם 6.0 אחוז, אחרי החכ"ים אחמד טיבי (7.7) ואיימן עודה (7.1) מהרשימה המשותפת. אחריהם כחלון, הנשיא ריבלין, המפכ"ל אלשיך, בנט, לפיד, שקד, הרמטכ"ל אייזנקוט, רגב, רה"מ נתניהו וליברמן.

יעקב ליצמן הגיב לממצאים ואמר כי "אני חש סיפוק מהעובדה שבסייעתא דשמיא הציבור מעריך את הפעילות המאומצת במשרד הבריאות למען כלל הציבור ולטובת מערכת הבריאות בישראל. הנתונים מחזקים את העובדה כי הבריאות חשובה בעיני העם וכי האחריות היא גדולה כמו גם תחושת השליחות והמחויבות להמשיך בעזרת השם ולפעול בדרך זו".
סקרים ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}