כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אפשר גם אחרת: 'מעריב' מפרגן לחרדים

על רקע ההסתה בתקשורת החילונית ובפרט ב'ידיעות אחרונות', בולטת היום כפולה מכובדת בעיתון מעריב, תחת הכותרת "תורתם שירותם", שהוקדשה למה שחיובי בציבור החרדי (בעיניהם של הכותבים כמובן)

הכפולה החיובית, היום ב'מעריב'
הכפולה החיובית, היום ב'מעריב'

גם כשטוב, צריך לכתוב: על רקע ההסתה בתקשורת החילונית ובפרט ב'ידיעות אחרונות', בולטת היום כפולה מכובדת בעיתון מעריב, תחת הכותרת "תורתם שירותם".

בכפולה שכולה הוקדשה למה שחיובי בציבור החרדי (בעיניהם של הכותבים כמובן), צוינה תרומתם של החרדים למדינה ולצבא.

כתבה אחת תחת הכותרת "באוויר בים וביבשה", מביאה את סיפורם של חרדים רבים הבוחרים להשתלב בצה"ל, להמשיך בלימודים ולתרום למדינה. "מאות חרדים כבר שולבו בתפקידים קרביים או טכנולוגיים ויצאו עם מקצוע לחיים", נאמר שם. " 80 אחוז ממשיכים עם המקצוע שרכשו בשירות בחיל האוויר גם לאחר השחרור".

"חרדים רבים מבקשים להתקבל לתפקידי לחימה, ובצה"ל אומרים: לא ירחק היום שתוקם מחלקת חרדים בגולני", מציין הכתב, "פלוגה נוספת בנח"ל החרדי, חיילים ביחידת העלית של חיל המודיעין ונהגים קרביים בכלים ההנדסיים של צה"ל, כל אלה הם רק חלק מהמקומות שנפתחו עבור חרדים במסגרת התוכנית של ראש אכ"א, האלוף אבי זמיר".

"מתוך המסלולים שהוצעו לחרדים כדי להשתלב בצבא (פרויקט שח"ר) בחרו לא מעטים להצביע ברגליים לטובת אגף התקשוב. ראש האגף, האלוף עמי שפרן, זיהה את הפוטנציאל הטמון במגזר החרדי והנחה לשפר את ההסברה והקליטה עבורם, כדי לעודד את גיוסם לאגף שלו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}