כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

כשזק"א מגיע אל הכנסת להעניק הוקרה

הכרת הטוב של זק"א: אנשי הארגון הגיעו אל הכנסת רק כדי להעניק תעודת הוקרה ליו"ר ועדת הכספים • "מעולם לא קרה שהרב גפני השיב על פנייה שלנו אליו ריקם"

חבים לו. משי זהב עם גפני. צילום: יוסי ימפל
חבים לו. משי זהב עם גפני. צילום: יוסי ימפל

באי הכנסת רגילים לראות את מתנדבי זק"א ואת היו"ר יהודה משי זהב בכל דיון שמתקיים בוועדות הכנסת העוסק בנפגעים, אירועי חירום וכדו'. אך הפעם ביקורם של אנשי זק"א בכנסת נועדה לסיבה אחרת לחלוטין. הענקת אות הוקרה ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת ח"כ הרב משה גפני וזאת כהוקרה על פעליו הרבים ועמידתו האיתנה והסיוע שמעניק לאורך כל השנים לימין זק"א ומתנדביו.

יו"ר זק"א יהודה משי זהב ציין שבכל עת ובכל מצב שבו הוא או מתנדבי זק"א פנו לח"כ הרב גפני הן בנושאים של 'כבוד המת', בעיות בירוקרטיות, והן בנושאים שונים בארגון, נכנס ח"כ הרב גפני בכל כוחו ומרצו לנושא עד למציאת פיתרון. "מעולם לא קרה שהרב גפני השיב על פנייה שלנו אליו ריקם, ואנו חבים לו על כך הכרת הטוב", אמר משי זהב בטקס הצנוע שנערך בלשכתו של גפני בכנסת.

בתעודת ההוקרה שניתנה לו נכתב: 'תעודת הוקרה מוענקת בזה לידידנו החשוב והדגול איש מעש ורב פעלים ראש וראשון לכל דבר שבקדושה הרב משה גפני שליט"א יו"ר "דגל התורה" ויו"ר ועדת הכספים, עבור פעילותו המבורכת ועמידתו האיתנה לימין ארגון זק"א - איתור חילוץ והצלה, בעזרתו וסיועו כי רבה היא, שותף הוא למצווה הגדולה של הצלת חיים וקיום "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא" ובקידוש שם ה' ושם ישראל בכל קצוות תבל. זכות מצווה זו תעמוד לו ולבני משפחתו להתברך מפי עליון בבריאות, נחת, אושר והצלחה לאורך ימים. בכבוד ובהערכה רבה: הנהלת הארגון, ארל'ה צור – מנכ"ל. יהודה משי זהב – יו"ר. הרב יעקב רוז'ה - יו"ר ועד רבני זק"א".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}