כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המלחמה החמה החלה: ויזניץ' נגד נחמה

שתי המאפיות הגדולות ביותר בציבור החרדי, יוצאת למאבק חזיתי: מאפיית ויזניץ' תפתח סניף בסמוך למאפיית נחמה, וזו תגמול בסניף משלה בב"ב • ואיך כל זה קשור לח"כ מוזס?

המלחמה החמה החלה: ויזניץ' נגד נחמה
מנח זרקא

יום שישי, שעת צהריים, מאות לקוחות מציפים את מאפיית ויז'ניץ בבני ברק ואת מאפיית נחמה בשכונת בית ישראל בירושלים. שנות הפעילות הרבות של המאפיות מביאות לקוחות רבים שמגיעים מכל רחבי הארץ רק כדי לרכוש את החלות המתוקות והחמות לשבת.

בשבועות האחרונים החל להתערער ביטחונם של המאפיות.

סניף של מאפיית ויז'ניץ ייפתח ככל הנראה בירושלים תוך שבועות ספורים, מטרים ספורים ממאפיית נחמה הפועלת מזה למעלה מ- 100 שנים. בתגובה בעלי מאפיית נחמה מתכננים לפתוח סניף בבני ברק בסמוך למאפיית ויז'ניץ.

"תמיד ביקשו מאיתנו לפתוח סניף בבני ברק אך התייחסנו לזה כהמלצה ותו לא. לא לקחנו את זה יותר מידי ברצינות כי היו בבני ברק מאפיות אחרות, אולי לא ברמה שלנו, אבל בכל זאת חשבנו שהשוק רווי" , אומר אסף נחמה, נכדו של מקים המאפייה בראיון ל'דיעות'.

"עם זאת, עכשיו שויז'ניץ שהם מאפיה בני ברקית בכלל, מתכוונים להיכנס לירושלים ולפתוח סניף בסמוך אלינו, אז כנראה הגיע הזמן שגם אנחנו ננסה את מזלנו בבני ברק".

דוד נחמה, אחיו של אסף מוסיף ואומר: "כשכאן קם לי מתחרה, מישהו בא מבני ברק אלינו זה עושה לנו חשק ללכת לשם, ואני בטוח שתהיה לנו הצלחה בבני ברק, הבני ברקים צריכים להכיר דברים חדשים".

זכייני הסניף החדש של מאפיית ויז'ניץ הם מיכאל מוזס, בנו של ח"כ מנחם אליעזר מוזס ויוסי ווייס.

"בעזרת השם אנחנו מקווים תוך חודש וחצי לפתוח את המאפיה" אומר אחד משני הזכיינים שעומדים להפעיל את הזיכיון.

"עדיין צריך לסגור כמה דברים עם הנהלת מאפיית ויז'ניץ, גם התנורים שאנחנו אמורים להשתמש בהם הם תנורים מיוחדים וגם צריך לראות איך בדיוק זה יפעל ככול הנראה הם יספקו את הבצק ואנחנו נאפה את הדברים כאן".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}