כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

החיפושים הסתיימו, נמצאה הגופה • תמונות מהשטח

חשד לאירוע לאומני: גופת התיירת כריסטין לוגן שנעדרה מאתמול באזור ירושלים נמצאה הבוקר • חקירת האירוע נמשכת • שני ערבים דקרו אותה ואת חברתה כשטיילו

חיפושים. צילום: פלאש 90
חיפושים. צילום: פלאש 90

בשעות הבוקר (א) נמצאה גופת התיירת כריסטין לוגן שנעדרה מאמש והיה חשש כי נחטפה, סמוך לכביש מטע-בית שמש. המשטרה מסרה כי זירת החיפושים נסגרה, אולם נמשכת החקירה על מנת להבין מה אירע בתקרית וכיצד מצאה את מותה.

סוזן קיי מדריכת תיירים, בת 46, נדקרה אתמול שעה שטיילה בחירבת חנות שליד המושב מטע שבאזור בית שמש. היא סיפרה, כי שני גברים בעלי חזות ערבית פגעו בה ובחברתה כריסטין לוגן.

בעקבות כך, החלו כוחות רבים של אנשי ביטחון ומתנדבי זק"א לזרום למקום, בניסיון לאתר את הנעדרת. החיפושים אחריה נמשכו כל הלילה. עם אור ראשון נמצאה הגופה.

לדברי מגן דוד אדום, הפצועה סיפרה כי נדקרה בעת שטיילה באזור. צוותים של מגן דוד אדום טיפלו באישה שסובלת מפצעי דקירה ופינו אותה לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

הפצועה הגיעה ליישוב מטע, כאשר היא כפותה בידיה וסובלת מדקירות בבטנה ובגבה. היא סיפרה לעוברי אורח כי נדקרה על ידי אלמונים, לדבריה שני ערבים, שנמלטו מהמקום, בעת שטיילה בוואדי הסמוך, עם חברתה.

הרקע למעשה לא ידוע והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

בכניסה לישוב מטע הוקם חדר פיקוד. מתנדבי זק"א מירושלים ומבית שמש, יחד עם יחידת הג'יפים, יצאו לבצע סריקות באיזור, בסיוע מסוק. בסריקות משתתפים כוחות משטרה וצה"ל.

כביש 375 נסגר לתנועה משני הכיוונים, במסגרת החיפושים - ממושב מטע ועד לצומת רוגלית.

מדובר באזור קרוב לגזרת גוש עציון ושנמצא בקרבת מספר כפרים פלסטינים, אשר ממוקמים מעבר לגדר ההפרדה. למרות זאת, אזור התקרית נחשב לשקט יחסית מבחינה ביטחונית.























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}