כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הנכד החרדי של 'גנדי': אני אגיע רחוק, גם בפוליטיקה

נפתלי זאבי בן ה-22, שנבחר למינהל הקהילתי בירושלים: "אגיע רחוק, גם באמצעים פוליטיים" • על סבא גנדי: "למרות שהיינו חרדים, זה לא הפריע לו"

נפתלי זאבי. צילום: פלאש 90
נפתלי זאבי. צילום: פלאש 90

אחת ההפתעות בבחירות שנערכו במינהלים הקהילתיים בירושלים, היא בחירתו של נפתלי זאבי.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', זאבי, צעיר חרדי בן 22 המשתייך לקהילת 'שובו בנים', משמש כעוזרו של חבר מועצת העיר יוסי דייטש. ה'ייחוס' שלו לא פחות מעניין: הוא נכדו של השר רחבעם זאבי (גנדי) הי"ד.

שלשום (ג') הוא נבחר לכהן במינהל הקהילתי של 'שמונת השכונות', המייצג את השכונות שמואל הנביא, סנהדריה, רמת אשכול, מעלות דפנה, בית ישראל, ארזי הבירה ועוד.

מהיום, אפשר להעביר לצעיר המיוחס כל תלונה שכונתית.

"אני אגיע רחוק, גם באמצעים פוליטיים, בשביל לקדם עשייה ציבורית", אמר ל'מעריב'.

כשנשאל על הקשר עם סבו הי"ד, סיפר: "מאוד אהבתי את סבי. "הוא היה קודם כל סבא ואחרי זה כל השאר. הוא נהג ללמד אותנו הרבה דברים - ולמרות שהיינו חרדים, זה לא הפריע לו".

זאבי הנכד סיפר על האחריות הגדולה שגלומה בתפקידו החדש. אני אהיה הפה של התושבים והאוזן הקשבת", הוא הדגיש. "אני מבין את האחריות עליה הופקדתי. גדלתי בשכונת גאולה וזה מקום של עוני. עכשיו אני מקווה בעזרת ה' שנקדם את העניינים של השכונות החרדיות ביתר שאת".

זאבי - נכדו של גנדי להזכירכם - הצעיר לא שולל הידברות עם העם הפלסטיני. "ערבים הם גם בני אדם ואין לי בעיה בכלל לנהל איתם דו שיח", הבהיר. "מבחינתי, אני ממשיך את השושלת המשפחתית של התרומה לציבור".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}