כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

משפחת היולדת מלונדון אומרת לכם תודה

בשעות הבוקר ביקשה מערכת 'בחדרי חרדים' מקהל הגולשים להתפלל לרפואת יולדת שחלתה בשפעת החזירים שעות לפני הלידה • א-ל כביר לא מאס תפילת רבים, והיולדת ניצלה

משפחת היולדת מלונדון אומרת לכם תודה

בשעות הבוקר פרסם אתר 'בחדרי חרדים' ידיעה על צעירה חרדית בת 22 מלונדון שילדה לפני מספר ימים את בתה הבכורה ומיד לאחר הלידה חלה התדרדרות בריאותית במצב האם.

הצעירה נישאה לפני כשנתיים, ומתגוררת עם בעלה בסטמפורד היל בלונדון. הזוג נמנה על קהילת סאטמר בשכונה, ואבי הצעירה נחשב לאחד הדמויות המוכרות בקהילה.

מעט לפני הלידה, התלוננה הצעירה, על כאבים בחזה ובריאות, היא הגיעה לרופא המקומי וזה הבחין שלעובר יש קושי בנשימה, ושלח אותה ישירות לבית חולים 'הומרטן' הסמוך לסטמפורד היל, שם נשארה למעקב.

בשעות המאוחרות במוצאי שבת הגיעו התוצאות החמורות, והתברר כי הצעירה חלתה בשפעת החזירים.

הרופאים החישו את הצעירה לחדר הניתוח, שם יילדו אותה בניתוח קיסרי. לתינוקת – בחסדי שמיים – שלום.

לאחר הלידה, איבדה היולדת את הכרתה ומצבה התדרדר, הרופאים נלחמו על חייה במשך שלש וחצי שעות, וכשהבליח אור יום ראשון הצליחו הרופאים לייצב מעט את מצבה, אך הריאות חדלו לתפקד, ומאז היא מחוברת למכשירי הנשמה, כשמצב הבריאות מוגדר כקריטי.

מערכת האתר נענתה לפניית המשפחה, וביקשה את עזרת הגולשים באמירת פרקי תהילים לרפואתה. מתברר, כי הצלחת המיזם הייתה מעל ומעבר למשוער.

בני המשפחה סיפרו בהתרגשות לכתב האתר כי ב"ה חל שיפור ניכר במצבה של היולדת, וראותיה שהפסיקו לפעול, חזרו לפעול באורח ניסי של ממש.

"הרופאים שכבר כמעט התייאשו מלרפאותה, אמרו כי נס גדול קרה, והם אף מעריכים כעת כי מצבה רק ילך וישתפר. ההרדמה שהייתה מנת חלקה היומית, הופסקה".

בני המשפחה, ידעו לספר כי בשעות שלאחר הפרסום הכתבה באתר, קיבלו מקודי הטלפונים שנפתחו במיוחד לצורך העניין, מאות טלפונים שביקשו להצטרף למבצע אמירת התהילים. "אין ספק שראינו השגחה בחוש, וכעת לא נותר לנו אלא להודות לגולשים הרבים שהצטרפו למבצע התפילות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}