כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

47 st: עוד מוקש בדרכם של 'המשולחים'

רחוב היהלומים במנהטן הופך למבוצר עוד יותר, לאחר שהושלם פרויקט האבטחה המקיף את הרחוב כולו במעגל סגור • המשולחים - בני בית ברחוב, יאלצו למצוא פתרונות

רחוב 47 במנהטן
רחוב 47 במנהטן

ארגון הגג של כל בעלי העסקים ברחוב 47 – רחוב היהלומים, במנהטן הודיע השבוע על התקנת וידיאו במעגל סגור לרחוב כולו.

ברחוב 47 במנהטן בין השדרה החמישית לשדרה השישית ידוע כמרכז היהלומים והתכשיטים של ניו יורק. ברחוב זה ממוקמים העסקים המובילים בניו יורק בתחום היהלומים. רבים מבעלי העסקים הינם יהודים חרדיים.

הרחוב מהווה מאז ומתמיד ובמיוחד מאז הנפילה הכלכלית, יעד לעבריינים ולטרוריסטים. נכון להיום דואג כל בעל עסק לאבטחת העסק הפרטי שלו , זאת בנוסף לאבטחה המשותפת שמוצבת בכל בניין שבו כמה בעלי עסקים.

המשולחים שכבר הפכו לבני בית ברחוב 47 יודעים היטב כי לא יוכלו לעבור את מערך האבטחה ללא אישור של בעל בית העסק. למרות זאת אירעו לאחרונה לא מעט פריצות לבתי עסק וגניבות במיליוני דולרים.

עיתון ה"וואל סטריט ג'ורנל" מגלה היום כי מזה חמש עשרה שנה עובדים חברי ארגון הגג של בתי המסחר ברחוב, על פרויקט אבטחה רחב היקף שיאבטח במעגל סגור את כל הרחוב- דבר שייקשה על העבריינים ועל טרוריסטים לפעול בחופשיות. בעקבות איומי הטרור בארה"ב החליט המשרד לביטחון פנים להקציב שבעים וחמש אלף דולר לפרויקט האבטחה כאשר בעלי העסקים הוסיפו סכום של 25 אלף דולר כדמי השתתפות.

כיום פועלים ברחוב היהלומים –רחוב 47 במנהטן 25 עסקים המעסיקים כאלפיים עובדים, עם היקף מכירות של 6 ביליון דולר לשנה.

מיכאל גרומט יו"ר ארגון הגג אומר השבוע "הרחוב הזה ידוע כמרכז היהלומים היהודי ונחשב לשני בגודלו בעולם בסחר היהלומים , ואנחנו נמצאים בראש רשימת היעדים של הטרוריסטים.

השבוע הותקנה מערכת האבטחה ההיקפית שמורכבת משש מצלמות וידיאו במעגל סגור שתתעד ותתריע על כל תנועה חשודה ברחוב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}