כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אגו"י אמריקה לאובמה: "שחרר את פולארד"

יו"ר אגו"י של אמריקה, עו"ד דוד צביבל לנשיא ארה"ב: "ברוח אווירת החגים שבהם נוהג הנשיא להעניק חנינה לפושעים, אנו מבקשים חנינה עבור פולארד, איש חולה מאוד, חלש ושבור לרסיסים"

אגו"י אמריקה לאובמה: "שחרר את פולארד"

גובר הלחץ על נשיא ארה"ב להביא לשחרורו של פולארד: במכתב בן חמישה עמודים ששיגר אתמול (ג') , יו"ר אגו"י של אמריקה, עו"ד דוד צביבל לנשיא ארה"ב, ברק אובאמה, בשם אגו"י של אמריקה, לרגל השנה החדשה וחגי הגויים, דורש צביבל מאובאמה לשחרר את פולארד לאלתר.

במכתב כותב צביבל: "ברוח אווירת החגים שבהם נוהג הנשיא להעניק חנינה לפושעים, אנו מבקשים חנינה עבור יונתן פולארד שמתואר כאיש חולה מאוד, חלש ושבור לרסיסים".

צביבל טוען במכתבו כי למרות שהפשע שביצע פולארד הוא פשע רציני, העונש שנגזר עליו אינו עומד בשום פרופורציה לעונשים שנגזרו על אנשים שעברו עברות דומות.

צביבל צירף לנשיא העתק של מכתב ששיגר אליו חבר הקונגרס ברני פרנק ממסציוסטס, ואשר עליו הופיעו חתימותיהם של יותר מ-30 חברי קונגרס, שביקשו מהנשיא לחון את פולארד.

"אנחנו לא חולקים על עצם הרשעתו של פולארד, אך מציינים את חוסר הפרופורציה בין העונש שקיבל לעונשים שקיבלו אחרים בגין עבירות דומות. ישראל עומדת בפני אתגרים משמעותיים במסגרת מאמציה לשלום עם הפלסטינים, שחרור פולארד יהווה חיזוק חשוב בכיוון זה", נכתב בין היתר במכתב של חברי הקונגרס האמריקני לאובאמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}