י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

הח"כ השתולל על הכביש: "יש לי חסינות"

חבר הכנסת מיקי זוהר מ'הליכוד' – הטיח את זעמו בשוטרים לאחר שעצרו את הרכב שעמו נסע

מיקי זוהר. צילום: פלאש90
מיקי זוהר. צילום: פלאש90 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מזגם החם של חברי הכנסת, פועל לטובתם כשהם מעל דוכן המליאה, אבל לפעמים הוא מזיק להם כשהם נדרשים לשמור על החוק כאחד העם - כשהם לא בתפקידם.

על פי הדיווח בערוץ 2, חבר הכנסת מיקי זוהר מ'הליכוד' – הטיח את זעמו בשוטרים לאחר שעצרו את הרכב שעמו נסע.

המקרה אירע לאחר שצוות משטרתי עצר רכב שעלה על שטח הפרדה בשדרות גולדה מאיר בירושלים, השוטרים ההמומים – נדהמו לגלות במושב האחורי את ח"כ זוהר.

עדי ראייה סיפרו כך: "זוהר יצא מהרכב, נצמד לאחד השוטרים והניף אצבע מאיימת מול פניו. השוטר שבשלב הזה לא ידע ככל הנראה שמדובר בחבר כנסת ביקש ממנו להוריד את האצבע ושירגע".

לטענתם, "חבר הכנסת זוהר החל להרים את קולו ולהתריס בפני השוטר. "יש לי חסינות", הטיח חבר הכנסת. "ככה נראית משטרת ישראל, זו בושה, אתם בושה למשטרת ישראל". השוטר החליט בשלב הזה לתעד את התקרית, אך חבר הכנסת זוהר עזב את המקום ונכנס לרכבו, נהגו של זוהר קיבל בסופו של דבר את הדוח המדובר. השוטר המעורב בתקרית הגיש תלונה במשטרה", כך דווח בערוץ 2.

זוהר הגיב למקרה ואמר כי "עצרו את הרכב שלי שני שוטרי תנועה צעירים, השניים ניסו לנהוג בי ובעוזר שלי בהתרסה, בזלזול, בהתנשאות משפילה ומכוערת, תוך שימוש פסול בסמכות שלהם, לצערם הרב הם נתקלו בחבר כנסת שלא מוכן לקבל התנהלות מן הסוג הזה ובטח שלא מוכן לוותר, והבהרתי להם שאין לי שום כוונה לעבור על כך לסדר היום ואבקש למצות עימם את הדין".
מיקי זוהר שוטרי תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}