ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מפגש מרגש בין הלוחמים לילד שנעדר ואותר

מפגש מרגש נערך היום בין הילד דב שרוט, בן ה-6 מירושלים שנעדר למשך כ-16 שעות ביום ראשון האחרון, ללוחמי מג"ב שמצאו אותו תשוש סמוך לחיזמה. הורי הילד: "תודה שהצלתם את הילד שלנו". השוטרים: "ההתרגשות גם שלנו" • תיעוד

מפגש מרגש בין הלוחמים לילד שנעדר ואותר
דוברות המשטרה

 

"תודה רבה לכם שהצלתם את חיי הבן שלנו" כך אמרו בהתרגשות הוריו של הילד בן ה-6 שנעדר מביתו ואותר כעבור כיממה סמוך לתוואי חיזמה על ידי לוחמי מג"ב.

במפגש מרגש שהתקיים היום (חמישי) בביתו של הילד בשכונת נוה יעקב פגשו הוריו של הילד והילד את לוחמי עוטף מג"ב ירושלים שאיתרו את בנם סמוך לתוואי חיזמה.

הלוחמים סיפרו להורים על ההתרגשות שאחזה בהם כשהבינו שהדמות שהם רואים סמוך לגדר זהו בנם, אותו חיפשו כלל שוטרי מחוז ירושלים בסיוע מאות מתנדבים במהלך כל היום והלילה.

ההורים חיבקו את הלוחמים בהתרגשות רבה וגמעו כל פיסת מידע אודות המפגש הראשון של הלוחמים עם בנם.

"ההתרגשות היא לא רק שלכם ההורים אלא גם שלנו. עשרות שוטרים מכלל יחידות המחוז ומתנדבים פעלו לחפש את בנכם ואנו שמחים על הזכות להשיבו בריא ושלם אליכם" אמרו הלוחמים להורים בסיום הביקור.

מצלמות אבטחה תיעדו את הכיוון אליו פנה הילד הנעדר
(הילד הנעדר תועד במצלמות האבטחה)

כזכור, כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", בשעות הצהריים של יום ראשון האחרון ירד הילד יחד עם אביו מאוטובוס ברחוב שמואל ניימן בשכונת מגוריו ומאז נעלם. בשעות הערב הקימה המשטרה חפ"ק ברחוב נוימן בשכונת נווה יעקב, כאשר במהלך כל הלילה סרקו המתנדבים כל מיקום אפשרי בשכונה ובסביבתה על מנת לאתר את הילד, כאשר ההערכות היו כי הילד, המוגדר כאוטיסט ועיוור בעין אחת, הלך לישון או חיפש מחסה ואיבד את הקשר עם הוריו.

 

לפי דברי אביו, בנו לא היה לבוש לצינת הלילה הירושלמית, מה שהעלה חשש גדול למצבו. אך כאמור, בבוקר יום שני, סמוך לשעה 10, אותר הילד על ידי תצפית עוטף מג"ב ירושלים מתהלך ליד כפר חיזמה בשטח פתוח. צוות משטרה ומג"ב שאיתרו את הילד העלו אותו לרכבם, הרגיעו אותו, חיממו אותו ונתנו לו לשתות - ובמקביל זימנו את מד"א כדי לבדוק אותו.

אביו, הווארד שרוט, סיפר ל"בחדרי חרדים" לאחר מציאת בנו: "כשראיתי את כל האנשים מחפשים את בני, חשתי תחושה נהדרת. תודה רבה למשטרה ולמשמר הגבול ולכוחות ההצלה, ולכל מי שסייע בחיפושים, ב"ה הבן שלי בסדר כעת, אני מלא הערכה כלפיהם וכלפי המאמצים שלהם".

לדברי האב, "ההיעלמות של בני ארכה כ-16 שעות. לא היה שום סימן שזה הולך לקרות. אחרי ההיעלמות כשנפגשנו בתחנת המשטרה שמחתי לראות שהוא בסדר. בתחנת המשטרה המליצו לנו לנסוע לבית החולים, לבצע בדיקות ולוודא שהכל באמת תקין. הבן שלי חולה באוטיזם, ולא ממש ידע והבין מה הוא עושה ומה בדיוק הסיפור. הוא רק היה שמח לראות אותי ולחבק אותי".

לשאלה האם הוא מתכוון לברך 'הגומל', השיב האב הנרגש: "אני הולך לעשות שאלת רב האם עלי לברך את ברכת הגומל".

(דוברות המשטרה)




נעדר מג''ב מפגש מרגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד