ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024

מנכ"ל קק"ל שפיגלר יפרוש עם חבילת פרישה של כחצי מיליון שקל

דירקטוריון קק"ל יתכנס ביום חמישי לאשר את הסדר הפרישה הכולל תשלום חד פעמי עבור 12 חודשי הסתגלות בשכר מלא

מנכ"ל קק"ל שפיגלר יפרוש עם חבילת פרישה של כחצי מיליון שקל



מנכ"ל קק"ל, מאיר שפיגלר, יפרוש מתפקידו ב-31 בינואר 2017 עם חבילת פרישה של כחצי מיליון שקל. דירקטוריון קק"ל יתכנס ביום חמישי בכדי לאשר את הסדר הפרישה עליו הוסכם.

ועדת ההנהלה של קק"ל שלחה לשפיגלר בימים האחרונים סיכום על תנאי הפרישה, הכוללים תשלום חד פעמי בגין 12 חודשי הסתגלות שעבורם יקבל שכר מלא, שיכלול את כל הרכיבים החודשיים והשנתיים המשולמים כחלק מתנאי העסקתו השוטפת, לרבות כל הפרשות המעסיק בגין רכיבי השכר. בנוסף ישולמו לו פידיון ימי חופשה ופיצויים בגין פרישתו.

במכתב ששיגר אליו יו"ר קק"ל, דני עטר, צוין: "בהמשך לבקשתך לסיים את כהונתך כמנכ"ל קק"ל ב-31 בינואר 2017 ועדת ההנהלה מאשרת את תנאי הפרישה".

לפני כחודשיים הקים דירקטוריון קק"ל ועדה מיוחדת לבדיקת תפקודו של שפיגלר לנוכח תביעות להדחתו. בסופו של דבר הוסכם שהוא יפרוש מתפקידו, ולפי המכתב של עטר נראה כי שפיגלר הודיע באופו רשמי על רצונו לפרוש. עניין פרישתו אף פורסם כבר לפני כחודש ב-TheMarker, ושפילגר הכחיש בזמנו כי קיימת תוכנית לפרישתו בסוף ינואר 2017. בקק"ל טענו אז שהוסכם שההודעה על הפרישה תפורסם בתחילת דצמבר 2016, וכך אכן קרה.

גורמים כלכליים מתחו ביקורת על הסדר הפרישה הנדיב שהושג עם שפיגלר שבמסגרתו יקבל משכורת של 12 חודשים לאחר הפסקת עבודתו. היחסים בין שפיגלר לבין עובדי קק"ל היו עכורים באחרונה והעובדים דרשו את הדחתו. באישורו נשכרה חברה שעקבה אחרי אחד העובדים בצפון הארץ - מהלך שעורר תרעומת רבה בקרב העובדים.

קישורים:
פרשת הצוללות מסתבכת: כך יגיע הכסף הישראלי לאיראן
דרוקר על נתניהו בראיון ל'גרדיאן': ''לא ייאמן כמה זמן הוא מקדיש למאבק נגדי; שיחות טלפון בזו אחר זו''
בניין בלי מעלית, 3 חדרים במקום 4: התרגילים של הקבלנים במחיר למשתכן
מאיר שפיגלר קרן קיימת לישראל קקל תנאי פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}