כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

תוקפי המלמד: "זה היה כיף"

יואל וינברגר, תןשב ויליאמסבורג, שהותקף לפני כשבועיים וחצי בידי נערים, התעורר, והגיש תלונה במשטרה: "קרעו לי את הכיפה, ושברו לי את העצמות"

יואל וינברגר בבית החולים
יואל וינברגר בבית החולים

יואל וינברגר, אברך ומחנך בתלמוד-תורה מקומי בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין, הותקף בערב חג ההודיה בפינת רחובות הסמוכה לביתו. תקיפתו הברוטלית מצטרפת לשורות תקיפות שהתבצעו בשכונה בשבועות האחרונים.

יואל העיד בסוף השבוע במשטרה על התקיפה, שבועיים וחצי מאז המקרה. מצבו הרפואי הירוד של ויינברגר, לא איפשר לו לשוחח עם הסובבים אותו, מה שהביא לעדותו באיחור רב.

ויינברגר תיאר בפני החוקרים את אשר זכר מהאירוע: "הם קרעו ממני את הבגדים, את הכובע ואת הכיפה, ואז נתנו לי אגרופים בפנים". ויינברגר הוסיף כי ניסה לברוח, אך לא הצליח. כעת הוא סובל משברים בכל גופו, והרופאים נאלצו לבצע השתלה של שלושה מסמרי מתכת, כדי לאחות את עצמות פניו.

בתוך כך, שני נערים בני 15 נעצרו בחשד לתקיפה והואשמו בפשע שנאה.

הבלשים שביצעו את מעצרם של השניים העידו בבית המשפט, כי הנערים הסבירו את התקיפה במילים: "זה היה דבר כייפי לעשות".

השופטת ניקול קרטר הביעה הזדהות מלאה עם הנתקף ואמרה: "הנערים היו משועממים. הם הלכו לפארק, קנו שקית גראס ב-5 דולרים והתמסטלו".

קציני המבחן תיארו את הנערים כ"משתמשי סמים קבועים שהוריהם לא מצליחים להשתלט עליהם". אחד הנערים, שפרטיהם לא נמסרו עקב גילם הצעיר, מואשם בשתי תקיפות נוספות של חרדים, לאחר מקרה התקיפה של ויינברגר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}