ישראכרט: "גידול של 35% בכמות העסקות בהשוואה לבלאק פרידיי של שנה שעברה"
על פי חברת המחקר הגלובלית Euromonitor, שיעור הסחר המקוון בישראל ב-2015 היה 6% בלבד מכלל הסחר הקמעוני במדינה
- הדר קנה, themarker
- כ"ו חשון התשע"ז
צילום: רויטרס
גידול של 35% בכמות העסקות באינטרנט של ישראליים בהשוואה לבלאק פרידיי של שנה שעברה, כך על פי נתוני חברת ישראכרט.
להערכת ישראכרט: "הגידול נובע ממודעות הולכת וגוברת ליום זה, מהסטת פעילות לאון ליין וממאמצי פרסום ומהלכים של קמעונאים".
יש להבין שלמרות שמדובר באחוזי גדילה משמעותיים, כפי שפורסם ב-TheMarker, על פי חברת המחקר הגלובלית Euromonitor, שיעור הסחר המקוון בישראל ב-2015 היה 6% בלבד מכלל הסחר הקמעוני במדינה (מוצרים לצריכה פרטית - כולל ביגוד, ריהוט, מזון, בידור, טיפוח, ניקיון וכו'), בדומה לממוצע ב-OECD. כך שעדיין הקניות אונליין מהוות חלק קטן מהקניות הכלליות בשל חסמים רבים. ועדיין, על פי נתוני ישראכרט - בבליק פרידיי האחרון בהשוואה לסוף שבוע ממוצע הגידול בכמות העסקות היה משמעותי מאוד, עד כדי הכפלה.
למרות הגידול בכמות העסקות מעריכים בישראכרט כי הגידול במחזור יהיה נמוך יותר: "עיקר הצמיחה היא בעסקות קטנות שמצטרפות להיקף קנייה גדול, לכן אנו מעריכים שהעסקה הממוצעת תרד ביחס לאשתקד. הגידול במחזור יהיה נמוך מהגידול במספר העסקות, ויעמוד על כ-30% בהשוואה ל- Black Friday אשתקד, וכמעט הכפלה ביחס לסופ"ש ממוצע רגיל בחודש האחרון".קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות