'מעיני הישועה' זכה במקום הראשון בשביעות רצון המטופלים
'מעיני הישועה' קיבל בקטגוריית 'שביעות רצון המטופל' את הציון הגבוה ביותר של 86.7% ומוביל בפער משמעותי מהמקום השני שציונו 80.1% • מנכ"ל מעיני הישועה: "אנו מודים על האמון הציבורי ומברכים את הצוות הרפואי והסיעודי על פועלם במסירות ונאמנות" • שר הבריאות: "אנו רואים בנתוני מדד איכות השירות, כלי חשוב לייעול מערך הטיפול הרפואי לטובת ציבור החולים"
- בחדרי חרדים
- כ"ג חשון התשע"ז
- 1 תגובות
מעייני הישועה
המרכז הרפואי מעיני הישועה זכה פעם נוספת בציון הגבוה ביותר והגיע למקום הראשון בסקר 'שביעות רצון המטופל' שביצע משרד הבריאות בקרב 11,099 מטופלים שאושפזו לפחות יומיים ב-23 בתי חולים בישראל. מעיני הישועה קיבל בקטגוריית 'שביעות רצון המטופל' את הציון הגבוה ביותר של 86.7% ומוביל בפער משמעותי מהמקום השני שציונו 80.1%.
הסקר הקודם בוצע בתקופה מקבילה בשנת 2014 ופורסם באופן מזוהה לציבור הרחב. הסקר הינו חלק מסדרת סקרי חווית מטופל לאומיים שעורך מנהל איכות בטיחות ושירות במשרד הבריאות. מבין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ על בית החולים, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע ובהירות ההסברים, יעילות, רצף הטיפול בתחנות השונות, סביבה ותנאים פיזיים.
שר הבריאות הרב יעקב ליצמן אמר: "אנו רואים בנתוני מדד איכות השירות, המתפרסמים זו השנה השלישית, כלי חשוב לייעול מערך הטיפול הרפואי לטובת ציבור החולים. זהו צעד של שקיפות שהינו חשוב והכרחי במערכת בריאות מתקדמת ומתפתחת.
"הממצאים מהווים גם כלי עבודה להמשך שיפור וייעול המערכת, ואני מברך את בתי החולים, את מנכ"ל המשרד ומינהל איכות בטיחות ושירות – על ההשקעה הרבה בהצבת מדדים אלו כחלק מהמאמצים לשיפור השירות לציבור".
מנכ"ל המרכז הרפואי מעיני הישועה הרב שלמה רוטשילד הגיב בסיפוק רב על הממצאים ואמר: "אנו מודים על האמון הציבורי ומברכים את הצוות הרפואי והסיעודי על פועלם במסירות ונאמנות. נמשיך להוות בית החולים הקהילתי הנותן שירות מוביל ומקצוענות עם נשמה".
להלן טבלת ציוני משרד הבריאות אודות שביעות רצון המאושפזים בבתי החולים השונים:
בית חולים הציון
1 מעיני הישועה 86.7
2 בלינסון 80.1
3 רמב"ם 79.7
4 הכרמל 79.5
5 שערי צדק 79.1
6 השרון 78.5
7 בני ציון 78.4
8 איכילוב 77.8
9 שיבא 77.0
10 העמק 75.8
11 הדסה עין כרם 75.0
12 פוריה 74.5
13 אסף הרופא 72.0
14 מאיר 71.8
15 וולפסון 71.5
16 הדסה הר הצופים 70.8
17 סורוקה 70.7
18 רבקה זיו 65.8
19 נהריה 65.7
20 ברזילי 65.3
21 הלל יפה 65.2
22 לניאדו 62.0
23 קפלן 61.9
הסקר הקודם בוצע בתקופה מקבילה בשנת 2014 ופורסם באופן מזוהה לציבור הרחב. הסקר הינו חלק מסדרת סקרי חווית מטופל לאומיים שעורך מנהל איכות בטיחות ושירות במשרד הבריאות. מבין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ על בית החולים, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע ובהירות ההסברים, יעילות, רצף הטיפול בתחנות השונות, סביבה ותנאים פיזיים.
שר הבריאות הרב יעקב ליצמן אמר: "אנו רואים בנתוני מדד איכות השירות, המתפרסמים זו השנה השלישית, כלי חשוב לייעול מערך הטיפול הרפואי לטובת ציבור החולים. זהו צעד של שקיפות שהינו חשוב והכרחי במערכת בריאות מתקדמת ומתפתחת.
"הממצאים מהווים גם כלי עבודה להמשך שיפור וייעול המערכת, ואני מברך את בתי החולים, את מנכ"ל המשרד ומינהל איכות בטיחות ושירות – על ההשקעה הרבה בהצבת מדדים אלו כחלק מהמאמצים לשיפור השירות לציבור".
מנכ"ל המרכז הרפואי מעיני הישועה הרב שלמה רוטשילד הגיב בסיפוק רב על הממצאים ואמר: "אנו מודים על האמון הציבורי ומברכים את הצוות הרפואי והסיעודי על פועלם במסירות ונאמנות. נמשיך להוות בית החולים הקהילתי הנותן שירות מוביל ומקצוענות עם נשמה".
להלן טבלת ציוני משרד הבריאות אודות שביעות רצון המאושפזים בבתי החולים השונים:
בית חולים הציון
1 מעיני הישועה 86.7
2 בלינסון 80.1
3 רמב"ם 79.7
4 הכרמל 79.5
5 שערי צדק 79.1
6 השרון 78.5
7 בני ציון 78.4
8 איכילוב 77.8
9 שיבא 77.0
10 העמק 75.8
11 הדסה עין כרם 75.0
12 פוריה 74.5
13 אסף הרופא 72.0
14 מאיר 71.8
15 וולפסון 71.5
16 הדסה הר הצופים 70.8
17 סורוקה 70.7
18 רבקה זיו 65.8
19 נהריה 65.7
20 ברזילי 65.3
21 הלל יפה 65.2
22 לניאדו 62.0
23 קפלן 61.9
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות