כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

יו"ר ההסתדרות לאהוד ברק: צא מהממשלה!

אם ציפיתם לשמוע נאום הסתדרותי מיו"ר ההסתדרות, עופר עיני, שהגיע לנאום בכנס 'כלכליסט' - טעיתם • עיני באמירה פוליטית מובהקת: "לצאת אם לא מכניסים את קדימה"

צפוי שינוי במפה? עיני
צפוי שינוי במפה? עיני

רק כחודש ימים חלף מאז כינה יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, את שר הבטחון אהוד ברק בכינוי הבלתי מחמיא 'אהבל, והבוקר הוא עובר לשלב המתקפה הבא.

בנאומו בוועידה שארגן עיתון 'כלכליסט', קרא עיני לברק לצאת מהממשלה - ומיד. "בזמנו תמכתי בכניסת העבודה לממשלה עקב המצב הכלכלי, ואני גאה בזה. היום אנחנו מדשדשים בתהליך המדיני, ואם אין תהליך מדיני - העבודה צריכה לצאת מהממשלה. את זה אגיד לכשיהיה דיון במפלגת העבודה", אמר, כשהוא מתייחס להודעתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על ביטולה של ההקפאה הנוספת.

"אם ראש הממשלה רוצה להוביל תהליך מדיני, הוא חייב לאלתר להכניס את קדימה לממשלה", הוסיף עיני. "העם הזה רוצה אחדות ותהליכים. מפלגת העבודה יכולה להציב את זה כתנאי - או ממשלת אחדות לאומית עם מוטיב מרכזי של תהליך שלום. תהליך שלום הוא הערובה הטובה ביותר לכלכלה נכונה. אני מקווה שמי שאמור להבין בין השורות את מה שאמרתי יבין. אם לא, אז צפוי שינוי במפה הפוליטית".

אין ספק כי מדובר באיתות משמעותי לגבי כוונותיו הפוליטיות העתידיות של יו"ר ההסתדרות, שמנצל את מעמדו הנוכחי כדי להשמיע אמירות פוליטיות. קשה לראות בכך מעשה הוגן, שכן תפקידו של יו"ר הסתדרות הוא מוגדר מאוד, ונוגע בעיקר לנושאים כלכליים ולדאגה לעובדים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}