ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

סער מפרגן: "מהחינוך החרדי יוצאים ללא אלימות"

השר לשעבר גדעון סער השתתף הבוקר בועידת 'המודיע' ולא להפסיק לפרגן למגזר החרדי ולנציגיו • על ליצמן: "בכל הקדנציות שהייתי, אזרחי ישראל לא ידעו בכלל מי זה שר הבריאות" • חשף: "אני קורא ותיק של המודיע" • וגם: מה החילונים צריכים ללמוד מהחינוך החרדי?

סער בועידת המודיע. צילום: משה גולדשטיין
סער בועידת המודיע. צילום: משה גולדשטיין

השר לשעבר גדעון סער פרגן הבוקר (ראשון) לחינוך החרדי ויצא נגד אלו שתוקפים את המגזר החרדי על רקע אורח חייו: "החינוך החרדי הוא חינוך שיוצאים ממנו עם כיבוד הורים אמיתי, בלי אלימות. יש לו יתרונות שצריך ללמוד אותם".

סער הוסיף כי "לצערי הציבור החרדי מושא להתקפות על רקע אורח חייו ועל רקע אמונותיו. אחדות היא לא מחייבת לבטל את השוני שיש בין זרמים שונים. השוני הוא לא חסרון והוא לא דבר שהוא תיקון. לכל מגזר בחברה הישראלית יש ייחודיות ויש מעלות". את הדברים אמר סער בועידת הכלכלה של עיתון 'המודיע'.

נאום גדעון סער בוועידת כלכלה ועסקים של עיתון המודיע


סער פרגן לשר הבריאות יעקב ליצמן והתייחס לרפרומת הביטוח הסיעודי שעליה איים ליצמן שאם היא לא תבוצע – הרי שהוא יפרוש מן הממשלה, "אני מקווה להצלחה של שר הבריאות יעקב ליצמן במאבק שהוא מנהל בנושא של ביטוח סיעודי - דבר שנוגע לכל אחד מאתנו באופן אישי". לדבריו של סער: "אני לא חושב שבכל הקדנציות שהייתי, אזרחי ישראל ידעו מי זה שר הבריאות לפני יעקב ליצמן".

סער חשף כי "הנציגים של יהדות התורה יודעים שאני קורא ותיק של עיתון 'המודיע'. כשאני מסתכל היום על המנהיגות הפוליטית החרדית אני רואה שהיא פועלת מגישה 'כלל ישראלית' וכלל מגזרית ולא רק עם גישה מגזרית, גם הדור הנוכחי במנהיגות של המגזר החרדי ברשויות המקומיות יודע לבצע דברים מתוך ראייה רחבה. יש להם אוריינטציה של סיוע 'כלל ישראלי'. הציבור החרדי הוא חלק מההנהגה הישראלית".
גדעון סער ועידת המודיע חרדים חינוך אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד