עליבאבא שברה שיא ביום הרווקים הסיני: ההכנסות קפצו 23% ל-17.8 מיליארד ד'
ההכנסות גבוהות כמעט פי 6 מאלה שנרשמו השנה בבלאק פריידיי האמריקאי; המוצרים המבוקשים ביותר מצד צרכנים סינים היו מתוצרת אפל, נייקי וסימנס
ענקית הקמעונות עליבאבא שברה את שיאי המכירות של יום הרווקים הסיני, לפי הודעת החברה היום (שישי).
הכנסות החברה מיום המכירות המיוחד קפצו ב-23% לעומת השנה שעברה והסתכמו ב-17.8 מיליארד דולר שנרשמו בתוך 24 שעות - פי כמעט שישה מאשר ההכנסות בבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, שנעו השנה סביב 3 מיליארד דולר כל אחד בארה"ב. "ב-2013 הגענו ל-5.14 מיליארד דולר. היום אנחנו יכולים להגיע לזה בשעה", מסר מנכ"ל עליבאבא גרופ, דניאל זאנג. עם זאת, סך המכירות היה נמוך יותר מהתחזיות, שצפו הכנסות של כ-20 מיליארד דולר.
בסך הכול נמכרו מוצרים של 14 אלף מותגים בינלאומיים, ועליבאבא דיווחה כי המוצרים המבוקשים ביותר מצד צרכנים סינים היו מתוצרת אפל, נייקי וסימנס. מותגים סיניים שזכו למכירות חזקות היו יצרנית מוצרי החשמל האייר ויצרנית הסמארטפונים מייזו.
אחד החידושים השנה הוא האפשרות של צרכנים בהונג קונג ובטאיוואן להשתתף במכירות של יום הרווקים ולרכוש מותגים גלובליים בטי-מייל, פלטפורמת הקמעונות המקוונת של עליבאבא. אנליסטים סבורים שבשנים הבאות יום המכירות יתפשט למדינות ברחבי העולם.קישורים:
'טראמפליישן': המונח החדש שמטלטל את שוק האג
טראמפ מפוצץ את הבועה? האג''ח הממשלתיות נופלות
אכזבה באוצר: פחות 10% דירות מושלמות ב-2016
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות