כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

נפטרה מפצעיה: מפקדת משטרת חיפה, אהובה תומר ע"ה

ב'רמב"ם' נפטרה תת-ניצב משנה אהובה תומר ע"ה, שנפצעה אנושות בשריפה הגדולה • חזקי פרקש, קמב"צ זק"א צפון: הייתה ידידה של הציבור החרדי • מספר ההרוגים: 42

נפטרה מפצעיה: מפקדת משטרת חיפה, אהובה תומר ע"ה

בבית החולים רמב"ם בחיפה נפטרה מפצעיה מפקדת משטרת חיפה, תת-ניצב משנה אהובה תומר ע"ה, לאחר שנכוותה ונפצעה אנושות לפני ארבעה ימים.

ביום חמישי, בעת שפרצה השריפה הגדולה בתולדות המדינה, יצאה תת-ניצב אהובה תומר ברכבה ונסעה מאחורי האוטובוס בו נסעו 40 צוערי קורס הקצינים. כשהאש איגפה אותם מכל הכיוונים היא דיווחה ברשת הקשר המשטרתית על מצבה ועל האש האוחזת בה.

תומר נפצעה באורח אנוש מכוויות ושאיפת עשן. היא טופלה על-ידי צוותים של מד"א, ופונתה לבית החולים כרמל בחיפה. סגן מנהלת בית החולים כרמל, ד"ר אלדר ברקוביץ' מסר: "מצבה של תומר, שהיתה סמוך לאוטובוס שעלה בלהבות - אנוש. ביצענו בה ניסיונות החייאה רבים ולא איבדנו תקווה". לאחר מספר שעות כשמצבה התייצב מעט, היא הועברה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם המשיכו הרופאים להיאבק על חייה.

הבוקר מצבה התדרדר, ולפני זמן קצר היא נפטרה מפצעיה.

בני משפחתה מודה לכל עם ישראל על התמיכה, האהבה והדאגה העצומה שגילו כלפי אהובה. המשפחה מבקשת להודות ולחזק את משטרת ישראל כולה, את מפכ"ל המשטרה רנ"צ דודי כהן, מפקד המחוז ניצב שמעון קורןף מפקד המרחב תנ"ת רוני עטיה וכל שוטר ושוטרת שעמדו לצד המשפחה בשעה קשה זו.

אהובה תומר הועלתה לדרגת תת-ניצב אחרי מותה.

הלוויתה תתקיים היום (ב') בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.

בזמן שהמפכ"ל היה בדרכו לדרום לבקר 7 משפחות של שוטרים אשר שכלו את יקיריהם מהשב"ס, התבשר על מותה של תנ"צ אהובה תומר ז"ל ואמר: "אהובה, חברתנו, מפקדת עטורת שבחים, אשת ברזל אמיצה ויקרה שעמדה במבחני אש קשים, ויכלה להם, חיה ומתה כגיבורה. כל משפחת משטרת ישראל הלומת צער וכואבת היום".

אהובה תומר הייתה ידידה של הציבור החרדי, שידע להעריך ולכבד אותה, וסייעה רבות בכל מה שהתבקשה.

חזקי פרקש, קמב"צ זק"א צפון, הנמנה על הקהילה החרדית בחיפה, סופד לה ואומר: "המוטו שלה היה תהיה 'מענטש' ואחר-כך נדבר". לדבריו, היא עזרה וסייעה רבות למגזר החרדי, ותמיד דאגה שהחיכוכים עם החרדים בעיר יכבו בטרם יתלקחו.

היא גם נהגה להגיב אישית לפניות אתר 'בחדרי חרדים', בכל הקשור למה שהתרחש במחוז שתחת פיקודה.

ברוך דיין האמת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}