כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מעל 13,000 בעצומה נגד אלי ישי: תתפטר

מעל 13,000 בעצומה נגד אלי ישי: תתפטר

עצומה אינטרנטית הקוראת לשר הפנים אלי ישי להתפטר מתפקידו צוברת תאוצה בשעות האחרונות. מעל ששת אלפים בני אדם כבר חתמו עד היום על הבקשה להתפטר בעקבות המחדל של השריפות בהר הכרמל. בנוסף, מעל שבעת אלפים גולשים נוספים הביעו את תמיכתם בעצומה, באמצעות הפייסבוק.

בעצומה נאמר כי "בכל מדינה מתוקנת השר האחראי מתפטר. לא נוותר גם במקרה הזה ונדרוש את התפטרותו של אלי ישי". עוד נכתב בה כי "עוד לפני שוך הלהבות, הוא כבר מכין את האליבי שלו, ביקשתי תקציב לא קיבלתי הוא אומר. אדון אלי ישי, כולם יודעים שבשביל ישיבה שלא קיבלה את התקציב שלה היית מפיל ממשלה, בשביל קיצבה לאברכים יושבי הישיבות היית מתלהם כמו שרק אתה יודע, כבאיות חדשות? מטוסי כיבוי? כח אדם? בשביל זה לא תטרח לסכן את הכיסא שלך!!".

העצומה מסתיימת: "אנחנו אזרחי המדינה אומרים לך די!! קח אחריות ותתפטר!!". מטרתם של היוזמים היא להגיע למאה אלף חתימות.

יצויין כי במקביל, יצאה תנועת "ישראל חופשית" בקמפיין אגרסיבי הקורא לשר הפנים אלי ישי להתפטר, תחת הכותרת "כולנו יודעים מי חתום על המחדל, אלי ישי, תתפטר". כל זאת בנוסף לקמפיין המתנהל נגד ישי בתקשורת הכללית, בין היתר עם מאמרי התוקפים את אחריותו המניסטריאלית למחדל.

עם זאת, צויינה במהדורה המרכזית הערב בכלי התקשורת, העובדה כי כבר בשנת 2002 התריע ישי והתחנן שלא לבטל את הקצאת התקציב לכבאיות אוויר, והיה השר היחיד בממשלה שהתנגד לכך, כפי שנחשף כאן, ב'בחדרי חרדים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}