כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

משפחה שכזאת: כשהעורך הופך ליועץ • פרסום ראשון

'משפחה' עובר בימים אלו רה-ארגון במסגרתו תתוזז המערכת כולה • העורך יהפוך ליועץ בכיר • מינוי חדש בעיתון: סמנכ"ל תוכן • והמפיק? ינהל את כח האדם • כל הפרטים

אברהם רוזנטל, צילום: מאיר דהן
אברהם רוזנטל, צילום: מאיר דהן

העיתונות החרדית עוברת בתקופה האחרונה לא מעט טלטלות.

זה החל עם צאתו לאור של יומון נוסף לציבור - עיתון 'המבשר', שנוסף לשני אחיו - יתד נאמן והמודיע, המשיך בעיתון 'בקהילה', שביצע שדרוג מקיף בכל חלקי העיתון, והיום, אנחנו חושפים לראשונה, כי גם במערכת עיתון משפחה יחולו בימים הקרובים תמורות רבות שצפויות להשפיע על עתיד העיתון.

עורך המגזין בעשור האחרון - הרב אברהם רוזנטל - הודיע לאחרונה להנהלת העיתון על בקשתו לפרוש מתפקידו, לטובת שוק הספרים התורני, בו הוא עושה חיל בשנים האחרונות כעורך סדרת ספרי 'כמוצא שלל רב' וספרים תורניים נוספים. רוזנטל ישמש מעתה כעורך הראשי של 'מכון הרב פראנק' הוותיק. במקביל ישמש במשרה חלקית כיועץ תוכן בכיר לעיתון 'משפחה'.

מי שימלא את מקומו, הוא אליהו גוט, הכותב תחת שם העט דב בן נון - וידוע גם כחצי מהצמד 'אלי וגולד' - שישמש החל מהשבועות הקרובים כעורכו של העיתון בחלקו המגזיני.

במקביל, ובלי כל קשר, החליט מו"ל העיתון למנות צוות הנהלה לעיתון.

מפת הניהול תראה החל מהיום כך:

יוסי אליטוב – סמנכ"ל תוכן, שישמש לצד עריכת החדשות כאחראי על אנשי התוכן במגזין והחדשות; אליהו גוט – עורך המגזין, לצד שני סגניו רוחמה פז ויאיר וסרמן; ואליעזר שולמן הכישרוני, המכהן כעורך החדשות, ייהנה מהרחבת סמכויותיו.

שלושה מינויים נוספים עליהם הוחלט במסגרת הרה-ארגון החדש: יהודה נחשוני, ששימש עד היום כמפיק העיתון, ישמש מהיום כמנהל המערכת האחראי על כוח האדם; פיני פלאי ישמש כמנהל מערך ההפצה של העיתון, בנוסף לתפקידו הנוכחי כמנהל הייצור; אריה ארליך וישראל פלר, ימשיכו לשמש כסגני עורך חדשות משפחה.

עורכו הראשי המיתולוגי של העיתון, הרב משה גרילק, ימשיך לכהן בתפקידו כעורכו הראשי וכמתווה המדיניות של העיתון.

בימים הקרובים יוצגו המינויים החדשים בפני עובדי העיתון, בישיבה חגיגית שתכונס במיוחד לצורך כך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}