ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

דרישה: נקודות משטרה במאה שערים וזכרון משה

בעקבות תקיפת החיילים החרדים הבוקר בשטיבלעך 'זכרון משה' בירושלים, פנה יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן על מנת שיפעיל את סמכותו ויורה על הצבת נקודת משטרה קבועה בסמוך לבתי הכנסת בשכונות החרדיות בירושלים

דרישה: נקודות משטרה במאה שערים וזכרון משה

בעקבות תקיפת החיילים החרדים הבוקר (חמישי) בשטיבלעך 'זכרון משה' בירושלים, פנה יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד, בדחיפות לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן על מנת שיפעיל את סמכותו ויורה על הצבת נקודת משטרה קבועה בסמוך לבתי הכנסת בשכונות החרדיות בירושלים.

לבקשתו, צריך להציב נקודות משטרה בסמוך לשטיבלעך בשכונות 'זכרון משה', 'מאה שערים' ו'בית ישראל' בבירה, כדי להקדים תרופה לאותן התקפות החוזרת ונשנות נגד חיילים חרדים, לייצר התרעה ולמען הגברת תחושת הביטחון בקרב חיילים העוברים או מתפללים במקום, לטענתו.

שוב זה קורה: צרחות חרד\"ק בזכרון משה


גורמים במשרד לביטחון הפנים אמרו ל'בחדרי חרדים' כי נושא תקיפת החיילים בשכונות החרדיות, חשוב מאוד לשר ארדן וכי הוא פועל רבות בעניין. מכתבו של וידר התקבל בלשכת השר, והוא בוחן את הדברים.

"השר לביטחון הפנים גלעד ארדן רואה בחומרה רבה תקיפות של חיילים מתוך המגזר החרדי ובכלל" נמסר מלשכתו. "כל נושא ההסתה והאלימות כנגד חיילים חרדים מטופל כל העת על ידי משטרת ישראל והפרקליטות. השר ארדן הנחה למצות את הדין ולפעול בחומרה כנגד גורמים אלימים שמתקיפים ומסיתים כנגד חיילים חרדים או כנגד מי שתומך בשירות בצה"ל".

כפי שדווח בחודשים האחרונים ב'בחדרי חרדים', חלה עליה במקרי תקיפה של חיילים וקצינים חרדים בשטיבלעך שבשכונות אלו, כתוצאה מכך נאלצה משטרת ישראל לחלצם באמצעות כוחות מיוחדים שנשלחו למקום, כפי שארע שוב הבוקר.

"לא נשלים עם מצב בו חיילי וקציני צה"ל חוששים להגיע לתפילת שחרית תמימה במרכז ירושלים רק בשל היותם חרדים" אומר יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד ל'בחדרי חרדים', "אמשיך לפעול על מנת להגביר את ההרתעה מול אותו קומץ שולי ואלים שמכתים את הציבור החרדי כולו".
חייל חרדי צהל גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד