כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"לא נשאר מהאוטובוס כלום" • אנשי השטח מדברים

"התנאים של כיבוי האש נעשים קשים יותר, משום שהחשיכה כבר ירדה" • עשרות מסוקים נמצאים באוויר • איחוד הצלה: "פתחנו שטח עם עשרות אלונקות"

סגן בלהבות, יעקב ליצמן בחפ"ק שהוקם באונברסיטה
סגן בלהבות, יעקב ליצמן בחפ"ק שהוקם באונברסיטה





"מדובר באירוע קשה מאד", אומר נפתלי רוטנברג, אחראי אזור הכרמל של ארגון 'איחוד הצלה', בשיחה עם'בחדרי חרדים'. "אין לנו מספר מדויק, אבל מדובר בעשרות הרוגים. מאות דונמים של חורש ובתים עולים באש. להערכתנו, האירוע לא ייגמר בשעות הקרובות.

"מוקפצים למקום כל כוחות ההצלה מהשרון והגלבוע והאזורים השונים. הגיעו אל הזירה כבאים מכל האזור. עשרות מסוקים נמצאים באוויר.

"התנאים נעשים קשים יותר, משום שהחשיכה כבר ירדה ולא ניתן לראות הרבה.

"התמקמנו יחד עם מד"א, פתחנו שטח עם עשרות אלונקות, אבל לצערנו הנפגעים לא הגיעו כי דווחנו רק על הרוגים. למרות זאת, יש מספר נפגעים שפונו מהצד השני של ההר, והתקבלו על ידי כוחות שעמדו שם. לא ידוע לי המצב הרפואי שלהם".

"להבות ברוחב חזית של קילומטר"

"לא נשאר מהאוטובוס כלום, ממש כלום", אומר כבאי מחוז הצפון בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "אני בספק מה קורה עם הגופות".

תושב האזור, אשר רואה מתוך דירתו את הלהבות, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "אני גר בחיפה בגבול הצפוני של הלהבות. חוצץ בינינו ואדי אחד. אני רואה כעת להבות ברוחב חזית של קילומטר לפחות. למזלנו אין רוח חזקה. אחרת, זה היה מגיע גם אלינו.

"משעות הצהריים ראינו עשן. אני רואה מביתי הבהובים של כוחות המשטרה והביטחון. מסוקים מידי פעם. כרגע אנחנו לא חוששים להתפשטות הלהבות לכיוון של הבית שלנו".



סגן בלהבות, יעקב ליצמן בחפ"ק שהוקם באונברסיטה







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}