ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

צפו בתיעוד: אלפים במעמד "הקבלת פני רבו" של ש"ס בירושלים

אלפי בני אדם השתתפו במעמד 'הקבלת פני רבו' של ש"ס בבריכת הסולטן בירושלים, בראשות נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן • יו"ר ש"ס התקבל בשירת "אל תירא ישראל" • הערכות: כ-10 אלף משתתפים • צפו בתיעוד

צפו בתיעוד: אלפים במעמד "הקבלת פני רבו" של ש"ס בירושלים
איציק מן

 

המהפכה חוזרת? • שעת המבחן הגיעה, ובש"ס מכתירים את האירוע הענק של 'הקבלת פני רבו', שנערך היום (רביעי) בבריכת הסולטן בירושלים, בראשות נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שלום כהן, כהצלחה גדולה, לאחר שאלפים הצביעו ברגליהם ומלאו את המתחם עד אפס מקום.

האירוע, שמבוסס על חלקים מוזיקאליים נרחבים, החל במופע של הזמרים החסידים יעקב שוואקי וחיים ישראל, שהרקידו וריגשו את הקהל וקיבלו את פניו של גיבור המעמד – יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שעלה לבמה לקול שירת האלפים "אל תירא ישראל".

(צילומים: איציק מן, "בחדרי חרדים")

הקבלת פני רבו של תנועת ש\"ס


בהמשך הצטרף נשיא המועצת חכם שלום - שנכנס פנימה לקול שירת האלפים "אמת מה נהדר היה מראה כהן גדול" - לחברי המועצת ולעשרות הרבנים וראשי הישיבות שכבר ממוקמים על במת הענק, ויו"ר התנועה דרעי יישא דברים. הזמר שלמה כהן אף בירך בשם ומלכות "שחלק מחכמתו" על נשיא המועצת והאלפים ענו "אמן".

הרב הראשי, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, הגיע אף הוא למעמד והתיישב בשורה הראשונה בשולחן הכבוד.

דרעי עלה לנאום ואמר כי התנועה הייתה יכולה לעשות את האירוע במקום פתוח, אך בשל הוראות הרבנים וענייני צניעות האירוע נערך במקום סגור. "מדברים על הדרת נשים, שיבואו ללמוד מאיתנו מה זה כבוד לנשים".

דרעי אף הבטיח שכבר מעכשיו יתכוננו לפסח, אז האירוע יערך באיצטדיון טדי. "אני רוצה גם לבקש סליחה מכל אותם אוהבים או שלא אוהבים שחשבו שיהיה כאן ריק, סליחה שקלקלנו להם את שמחת החג, אני מתנצל, יש עוד אלפים בחוץ מלבד האלפים שנמצאים בפנים" עקץ דרעי וכיוון ישירות לאנשי מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי.

בקבוצות הווטסאפ השונות הופצו הודעות בהן נכתב בין היתר כי "מארגני האירוע בבריכת הסולטן מבקשים סליחה בפני האלפים שנותרו ללא מקומות ישיבה וללא יכולת כניסה. בהוראת המשטרה אין כניסה כרגע למתחם". אלא שבמשטרת ירושלים מסרו ל"בחדרי חרדים" כי הם לא הוציאו הודעה שכזו. על פי הערכת גורמי מקצוע, כ-10 אלף בני אדם משתתפים באירוע.

כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", בימים האחרונים נערכו רבות בתנועת ש"ס לאירוע שמבחינתם מסמל את חזרת המהפכה, בשל כך יצאו אוטובוסים חינם מכ-50 רשויות מקומיות, במטרה למלאות את האולם והגדיר את האירוע כהצלחה.

כזכור, בשנים האחרונות בוטלו כמה אירועים של התנועה מחשש לביזיון ומיעוט אנשים. הפעם, בש"ס החליטו ללכת על כל הקופה וגייסו זמרים מוכרים, כמו הופעות מלאות של הזמרים יעקב שוואקי וחיים ישראל, כדי לוודא שכמה שיותר אנשים יגיעו למעמד מחר בירושלים, ואכן, החשיבה התבררה כנכונה והאלפים הגיעו למקום.

בנוסף, האירוע נקבע דווקא להיום, יום מעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי, כאשר יו"ר התנועה, השר אריה דרעי, ניצל את סערת אונסק"ו וקרא לעם ישראל לעלות לירושלים למעמד ברכת הכהנים.

 































הקבלת פני רבו אריה דרעי ש''ס אל המעיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}