ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

חסדי ה': הפעוטה שנפצעה קשה בראש השנה - שוחררה

מי יחיה: בצהרי ראש השנה נפלה הפעוטה איילה שירה מידיה של אמא ונפצעה קשה, היום היא שוחררה לביתה בריאה ושלמה • האב ל'בחדרי': "מודה לגולשים על התפילות"

איילה לאחר הניתוח ובבוקר השיחרור עם ד"ר ד"ר מועתסם שוויקי
איילה לאחר הניתוח ובבוקר השיחרור עם ד"ר ד"ר מועתסם שוויקי

נס גלוי: שבוע ויומיים לאחר שנפלה ונפצעה באורח קשה, שוחררה מבית החולים הפעוטה בת חצי שנה שנפצעה באורח קשה בצהרי יום שני של ראש השנה, כאשר נפלה מידי האם שהתכוונה להניחה בעגלה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי היום היא שוחררה לביתה כשמצבה מוגדר טוב והיא מחייכת.

כזכור, בראש השנה כאשר מחוץ לבית הכנסת עמדו עשרות נשים, התפללו והמתינו לתקיעת שופר. האם חוי ניסתה להכניס את בתה הפעוטה לעגלה - אך זו הקדימה אותה, קפצה מידיה הישר לרצפה ונחבלה קשות בראשה.

האב המשמש כנהג כונן של מד"א שנוכח בבית הכנסת עם ניידת טיפול נמרץ, הוזעק חיש קל ופינה את בתו הפעוטה לבית החולים הדסה עין כרם, בליווי הפאראמדיק שכנו וידידו אבי שיף שנוכח גם הוא בבית הכנסת.

איילה שירה הקטנה הוכנסה מיד לחדר ניתוח, שם עמלו טובי הרופאים להציל את חייה בניתוח חירום עוד במהלך החג ולאחר מכן היא אושפזה במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ.

אך התפילות הועילו והדאגה הפכה לשמחה. ימים בודדים לאחר ראש השנה בישרו הרופאים להורים כי איילה שירה שבה להכרה והיא שוב מחייכת ומועברת למחלקה רגילה, בדיקות רפואיות העלו כי לא נגרם לה חלילה כל נזק מוחי ומצבה הכללי המשיך להשתפר מיום ליום לשביעות רצון ההורים המודאגים.

הבוקר, לאחר שבוע ויומיים של אישפוז, לצהלת ההורים והאחיות הגדולות - היא שבה לביתה כשהיא בריאה ושלמה.

ההורים שמריהו וחוי, ביקשו להודות לצוות הרפואי של בית החולים הדסה שבצורה נפלאה ורגישה הצילו את חייה של בתם, כמו כן ביקשו להודות לגולשים ולכל עם ישראל שהעתירו בתפילה עבור בתם, "אין לנו ספק שהתפילות הרבות הביאו לשיחרורה הבוקר כשהיא מחייכת מפה לאוזן" אמר ל'בחדרי חרדים' אביה הבוקר.
בית כנסת ראש השנה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}