כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

חיפש דירה לבתו הכלה- וצנח אל מותו

טרגדיה בירושלים: יוסף מאיר מדרש ז"ל, שהגיע לראות דירה עבור בתו, הנישאת בקרוב, נשען על המעקה בקומה הרביעית, צנח - ונהרג, לעיני משפחתו

נפילה מגובה. תמונת ארכיון
נפילה מגובה. תמונת ארכיון

טרגדיה בלתי נתפסת בירושלים: יוסף מאיר מדרש ז"ל, חרדי בן 66, נפל מגובה ארבע קומות, ברחוב ההגנה בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים.

המנוח ז"ל הגיע עם אשתו ובתו, בת 22, שאמורה להינשא בעוד שבועות אחדים, כדי להתעניין ברכישת דירה עבורה. כשיצא מהמעלית בקומה הרביעית, איבד את שיווי משקלו ומעד אל תוך פיר המדרגות, לעיני בני משפחתו ההמומים.

צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו באופן מיידי.

זוהר לומר, פראמדיק מד"א, שהגיע למקום דקות לאחר האירוע, סיפר ל'בחדרי חרדים': "בני המשפחה הגיעו לבניין על מנת לראות דירה עבור הבת שמתחתנת. יחד עם האב הגיעו אשתו והבת שעומדת להינשא. כשהגיעו לקומה הרביעית, איבד האב את שיווי משקלו, ונפל היישר לתוך פיר המדרגות, ולצוות לא נותר אלא לקבוע את מותו".

מתנדב זק"א, גרשון קלצקין, מספר ל'בחדרי חרדים': "בני המשפחה סיפרו כי המנוח יצא מהמעלית בקומה הרביעית, נשען על המעקה הנמוך, איבד שיווי משקל וצנח אל מותו לעיני אשתו ובתו".

המנוח ז"ל נולד במקסיקו בז' טבת תש"ד, שם נישא. שנים לאחר מכן עבר להתגורר במונסי שבארה"ב, בתשנ"ח עלה לישראל יחד עם משפחתו.

הלויה תצא בשעה 22.00 מבית ההלוויות שמגר לבית החיים הר המנוחות בירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}