כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בתוך מזוודת הרב: כלי נשק וכדורים

תושבי שכונת 'גני גאולה' שמצאו מזוודה נטושה בחניית אחד הבניינים נדהמו לגלות כי המזוודה מלאה בכלי נשק • על המזוודה: שמו של רב מוכר • המשטרה חוקרת

אקדח. תמונת ארכיון
אקדח. תמונת ארכיון

פרשייה תמוהה בשכונת 'גני גאולה' הירושלמית: ברחוב תכלת מרדכי, הנחשב לאחד מהרחובות היקרים בירושלים, בו מתגוררים 'חוצניקים' רבים, נמצאה מזוודה עליה התנוססה שמו של הרב ד.א., מו"צ בכיר בשכונה.

המזוודה שהונחה בחניית אחד הבניינים בשכונה, נפתחה, בסביבות השעה 6 בבוקר. כשהערבי המנקה את חדר מדרגות בבנין ברחוב תכלת מרדכי ב'גני גאולה', מצא תיק שעליו רשום שם של אחד מרבני השכונה.

כשפתח את התיק התפלא למצוא בתוך התיק רימוני רסס, רובה M16 ואמצעי לחימה שונים. השכנים המבוהלים הזמינו ניידות משטרה, שלקחו את המזוודה, וזימנו את הרב המדובר לנתינת עדות על מנת לברר מה עושים כלי נשק בתוך מזוודה עם השם שלו.

ההערכה לפי שעה שהמזוודה נגנבה מביתו של הרב, והגנב הניח בתוכה את כלי הנשק.

ביסוס להערכה זו ניתן כשנודע כי בשכונה ארעו בשבת האחרונה מספר פריצות לבתים. אחד מן הבתים שנפרצו הוא של צ'ינג'ר ידוע, ממנו נגנבו על פי הערכות מאות אלפי שקלים.

המשטרה שהגיעה הבוקר בכוחות מתוגברים לאזור גבתה עדויות מהשכנים ומהרב המדובר, והבטיחה לפקוח עין על המתרחש באזור, שהפך לכר פעולה נרחב עבור הגנבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}