כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

העלו את אומ"ץ על ראש שמחיוף

טרם נפתחו השמפניות בלשכת סגן ראש עיריית ירושלים הטרי, אלי שמחיוף, ובלשכת ראש העיר כבר התקבלה תלונה מעמותת אומ"ץ לפסול את מינויו • מה יעשה ראש העיר

אלי שמחיוף וראש עיריית ירושלים. צילום: בחדרי חרדים
אלי שמחיוף וראש עיריית ירושלים. צילום: בחדרי חרדים

טרם נפתחו השמפניות בלשכתו של סגן ראש עיריית ירושלים, אלי שמחיוף, וכבר נתקל מינויו הטרי לסגן ראש עיריית ירושלים במכשולים. המכשולים אמנם היו צפויים, אך המהירות הייתה מפתיעה.

בפנייה מטעם ארגון אומ"ץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, מפרטים ראשי הארגון את חוות דעותיהם של היועץ המשפטי של העירייה ושל מבקרת העירייה בקשר למינוי שמחיף בשל החשדות העומדות תלויות כנגדו בפרשיית הולילנד.

"בידינו מצויים העתק של חוות דעת משפטית של היועץ המשפטי לעירייה עו"ד יוסי חביליו, שבו הוא קובע כי "נוכח חומרת העבירות בהן חשוד מר שמחיוב והזיקה האדוקה בינו לבין התפקיד הציבורי שאותו הוא מילא ואליו הוא מיועד להתמנות מינויו כסגן ראש העיר בשכר, בעת הזו סמוך לקבלת ההחלטה בפרקליטות בעניין העבירות החמורות שבהן הוא חשוד עלול לפגוע קשה ביותר באמון הציבור בעיריית ירושלים, ולפי כך אינו ראוי".

לסיכום המכתב שנשלח הבוקר (א) ללשכתו של ברקת כותב הארגון כי,"תנועת אומ"ץ פונה אליך בבקשה לשקול מחדש את נושא מינויו של שמחיוף לתפקיד סגן ראש העיר ולקבל החלטה חוזרת של הקפאת המינוי עד שיתברר סופית באם יש כוונה להגיש כתב אישום נגד הנ"ל".

מקורבים לראש העיר אומרים היום (א') ל'בחדרי חרדים': "ראש העיר קיבל החלטה למנות את שמחיוף לראשות העיר. הוא קיבל את הפניה, אך אינו מתכונן לפעול על פי תכתיבים של עמותות הפועלות מחוץ לעירייה. ראש העיר ימשיך לעשות הכל בכדי להרחיב ולפתח את עיר הבירה על פי צרכיה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}