י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

הסולחה: חיים כהן חושף את זהות המתווך

בראיון ל'קול ברמה' סיפר השותף ב'קו עתונות' על השתלשלות הפרשה וחשף - עו"ד אבי בלום תיווך בינו ובין דרעי

חיים כהן. צילום: עזרא לנדאו
חיים כהן. צילום: עזרא לנדאו

חשיפת 'בחדרי חרדים' על סיום הסכסוך המתוקשר בין שר הפנים אריה דרעי לחיים כהן – ממשיכה לעורר הדים נרחבים, והבוקר (ג) הגיעה לתחנת הרדיו 'קול ברמה', שם סיפר כהן על 'מאחורי הקלעים' של 'השלום הספרדי'.

כזכור, אתמול פורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים" כי אחד הסכסוכים המתוקשרים ביותר בתקשורת החרדית הסתיים בשבוע האחרון בחשאיות רבה, חיים כהן, נהגו של הרב יוסף אפרתי שאף הפך לנהג הגרי"ש אלישיב זצ"ל וכיום מבעלי השליטה ב'קו עיתונות', ושר הפנים אריה דרעי – יישרו את ההדורים ביניהם ושוחחו זה עם זה.

בראיון לתוכנית 'ישר ולעניין' ברדיו 'קול ברמה' עם יקי אדמקר ודודי שוומנפלד, הפתיעו השניים את כהן עם 'שיחת טלפון מפתיעה', ושאלוהו על פרטי הפרשה.

בתחילה ניסה כהן לומר כי "מעולם לא הייתי מסוכסך איתו ומעולם לא היה צריך ליישר הדורים, מי שהמציא את הרישא – המציא כנראה את הסיפא", אולם בהמשך הוא שיתף פעולה עם המראיינים ואף הרחיב על הפרשה.

כהן התייחס למאמרים שפרסם נגד השר דרעי מעל גבי עיתוני 'קו עיתונות דתית' ואמר כי "אני לא כתבתי על אריה דרעי, הדברים כתובים, הייתה לי ביקורת על מה שקורה, ביקורת על כמה אנשים מסביבו ואני שמח מאוד שהדברים לאחרונה נכנסו ליושר".

"היה יהודי אחד יקר מאוד שהחליט להיכנס לעובי הקורה", סיפר כהן, "קוראים לו עו"ד אבי בלום, היו כמה אי הבנות ואבי בלום דאג שה'אי הבנות' יהפכו לדברים ברורים, ואני מקווה מאוד מאוד מאוד שכך יהיה", הוסיף.

ברוח ימי הסליחות, ביקש שוומנפלד מכהן לסדר לבלום בתמורה לתיווך, ראיון של שר הפנים דרעי בתוכניותו של בלום ברדיו, תיווך מול תיווך, "את זה צריך לשאול קודם את החתן", השיב כהן. כזכור, דרעי ובכירי ש"ס מחרימים את 'קול ברמה' מאז מערכת הבחירות האחרונה והמאבק עם אלי ישי שפילג את יהדות ספרד.

בהמשך אמר כהן על הסולחה כי "אני לא יכול לחתום על המילה שכולם מרוצים מזה, אני אבל מרוצה. אם אתה מרוצה אז גמרנו, אם אתה מרוצה אז חלק גדול מעם ישראל גם מרוצה", פרגן כהן לשוומנפלד.
חיים כהן אריה דרעי סולחה קול ברמה אבי בלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}