כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

נציג חדש בירושלים: משה גורא נכנס למועצה

נציג יהדות התורה בעיריית ירושלים, הרב משה גורא, נכנס לתפקידו כחבר מועצת עיריית ירושלים, עם אישור מינויו פה אחד במליאת מועצת העיר

המשמר היוצא והנכנס. משה גורא (משמאל) ושלמה מליק (מימין) עם ראש העיר. צילום: ג'קי לוי
המשמר היוצא והנכנס. משה גורא (משמאל) ושלמה מליק (מימין) עם ראש העיר. צילום: ג'קי לוי

נציג יהדות התורה בעיריית ירושלים, הרב משה גורא, נכנס לתפקידו כחבר מועצת עיריית ירושלים, עם אישור מינויו פה אחד במליאת מועצת העיר.

גורא, נכנס לתפקידו במקומו של שלמה מליק, שהודיע על פרישתו.

גורא, תושב שכונת סנהדריה בעיר, הוא בוגר ישיבת פוניבז', ומוותיקי לומדי בית המדרש של ישיבת 'מיר'. משמש כמנהל מוסדות 'בית שמואל' בירושלים וממקימי בית המדרש הגדול 'משכן אסתר' בשכונת סנהדריה.

עם מינויו כחבר מועצת העיר, יכהן גורא גם כמחזיק תיק דיור חרדי וכחבר במספר ועדות עירוניות.

יו"ר סיעת יהדות התורה, מ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס בירך את המשמר היוצא ואת המשמר הנכנס. בדבריו הביע הערכה לשני החברים ואיחל להם הצלחה.

כמו כן, הודו חברי מועצת העיר מכל הסיעות, בהערכה ובהוקרה לעו"ד שלמה מליק על פועליו הרבים מזה שנים, ואיחלו ברכת הצלחה לחבר החדש.

בדברי ברכה קצרים שנשא גורא באולם מועצת העיר, אמר: "ברצוני להביע את הערכתי לקבלת הפנים הנעימה, וכולי תקווה ותפילה כי קבלת פנים זו תהיה אבן פינה לעבודה משותפת שלי עמכם – חברי מועצת העיר, אשר נפעל יחדיו כשלובי זרוע למען המטרה החשובה לה נשלחנו, לסייע ולעמוד לימין ולמען תושבי העיר ולרווחתם, ובשם ה' נעשה ונצליח".

הוא בירך בלבביות את קודמו לתפקיד, בציינו את פעילותו הציבורית הברוכה בכל תפקידיו הציבוריים ביושר ובנאמנות, ביניהם זכייתו לעמוד בראש החנית של פרויקט הרחבת הדיור באלפי יחידות דיור בעיר.

מליק נשא דברי פרידה קצרים לסיכום שנות פעילותו הציבורית בעיריית ירושלים ובירך את המשמר הנכנס בברכת הצלחה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}