כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"אפילו אשתו לא תצביע לו" • אלי ישי משיב אש • וידאו

יו"ר ש"ס שובר שתיקה בפרשת אמסלם • "מרן אמר לנו שהוא לא רוצה לראות אותו יותר" • ומה אם אמסלם יתנצל? "נמחל לו, אך המנדט לא יחזור אליו" • ויש עוד פנינים • תמונות

אלי ישי בראיון
אלי ישי בראיון

לאחר ימים ארוכים בהם שמר על השתיקה, השר אלי ישי שובר שתיקה. בראיון אישי, שנמשך שעה תמימה, גולל בתחנת הרדיו 'קול ברמה' את משנתו וקורותיו.

הוא סיפר על אירועים ביטחוניים מרגשים, לפניהם נכנס לשאול את פי הגר"ע יוסף כיצד להצביע ועל הקידוש ה' העצום שנבע מכך, כאשר ראש הממשלה וקברניטי המדינה המתינו למוצא פיו של רב.

מטבע הדברים, עבר המראיין אל הנושא הכאוב של השבוע: פרשת אמסלם. הוא שאל את ישי אודות ההאשמות החמורות שהושמעו, לפיהן לא נתנו לאמסלם להיכנס אל בית הרב ולהשמיע את דעתו ומשנתו.

עוד בנושא:
ש"ס: יש חיים אחרי חיים אמסלם • טור פרשנות

בין הציטוטים המעניינים שהועלו בשידור: "אמסלם נכנס לרב מתי שהוא רצה. גם בקדנציה הקודמת וגם בנוכחית". "מרן אמר לנו שהוא לא רוצה לראות אותו יותר, וציטט מפרקי אבות 'אל תראה אדם בקלקלתו'. מרן אמר 'הוא לא שומע לי, הוא מסלף את דבריי, אל תכניסו אותו אליי', ואחרי זה הוא אומר שאלי ישי מדבר מגרונו של מרן? זו כפירה".

"אנחנו משמיצים את אמסלם? אמסלם התחיל להשמיץ את ש"ס ואת ראשי המפלגה לפני שנה". "אף אחד לא הכיר את אמסלם לפני ש"ס. הוא קיבל את הכוח ממנו ועכשיו הוא בועט?!" "אם הוא יקים מפלגה בלי מועצת החכמים, אפילו אישתו לא תצביע לו".

כששאל אותו המראיין מה יקרה אם יחליט אמסלם מחר בבוקר להתנצל על דבריו ולשוב בו מדרכו, השיב ישי כי הוא ינשק אותו בשמחה. "אם הוא יחזיר את המנדט ויחזור בו מדבריו", הדגיש, ונתן להבין שעל חזרה לתנועה, אין על מה לדבר. גם אם יתנצל.
































,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}