כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

הדרך להניב יותר רווחים

המרדף של כל זוג צעיר שמתחיל לבנות משפחה הוא המרדף אחר "הדירה", שיחות הסלון עם החברים הופכים להשוואה מי נרשם להגרלה? מי זכה? איך תצליחו להשיג את המשכנתא הכי אטרקטיבית? מה שרבים מצליחים לפספס הוא את העבודה שהשקעה בנדל"ן מסחרי תניב עבורכם יותר רווח באופן משמעותי • קבלו את טיפ הזהב

הדרך להניב יותר רווחים

כולם מדברים על נדל"ן. המרדף של כמעט כל זוג צעיר שמתחיל לבנות משפחה חדשה הוא המרדף אחר "הדירה", שיחות הסלון עם החברים הופכים להשוואה מי נרשם להגרלה? מי זכה? איך תצליחו להשיג את המשכנתא הכי אטרקטיבית? ומי שכבר הצליח להשיג עסקה טובה מחפש את זו הבאה שתוכל להניב לו יתרון כלכלי. מה שרבים מצליחים לפספס הוא את העבודה שהשקעה בנדל"ן מסחרי תניב עבורכם יותר רווח באופן משמעותי כך שרכישת הדירה תהפוך לעוד עסקה מיני רבות.

שי ניסים, מנכ"ל חברת לי מרשל , מדבר על העסקאות הכדאיות בתחום הכי לוהט היום.

אז למה נדל"ן מסחרי?
השקעה במרכז קניות, קניון, בנין משרדים תוכל להניב עבורכם רווח מהמבנה עצמו, מהשכרתו וכן גם מהשכרת המשרדים או החנויות באותו מבנה. התשואה מהשכרת משרדים או חנויות גבוהה כמעט פי שנים מהשכרה של דירות מגורים, וכן עליית ערך הנכס משמעותית ומהירה יותר כך שהרווחים הרבה יותר משמעותיים.

ניהול עסקה
אחרי שכבר החלטתם שההשקעה הכדאית ביותר עבורכם כרגע היא השקעה בנדל"ן מסחרי. השלב החשוב ביותר כרגע הוא לבחור מי ינהל עבורכם את העסקה? במקרים רבים גם עסקה שעל פניו נראית אטרקטיבית ביותר מבחינה השטח המוקצה לה עלולה להפוך לאסון כלכלי ללא השותפים הנכונים.

מה צריך לקחת בחשבון?
שותף נכון משמעו, כזה זה שיבחר עבורכם את תמהיל הנכון של העסקה לאזור. שיכיר לעומק את חוקי הרגולציה ושישמור עליהם עבורכם. שיהיה בעל ניסיון בבניה בשטח, שידע לשמור על ביטחון ובטיחות וכזה שתוכלו לסמוך על העתודה העסקית שלו.

אפשר גם בלי טייקונים!
גם אם אתם לא מבינים הרבה בנדל"ן, לא הייתי ממליץ לכם לוותר על החלום. במהלך העשור או השניים האחרונים לא מעט אנשי עסקים צברו ניסיון רב בתכנון וביצוע עסקאות בנדל"ן מסחרי. הידע שלהם הוא כוח משמעותי. אני לא מדבר דווקא על טייקונים גדולים אלה לאנשי עסקים שהעזו, עשו התמקצעו ומחפשים אתכם כשותפים עסקיים.

תמרורי אזהרה!
החיפזון מהשטן – עסקאות נדל"ן לוקחות זמן היו סבלניים לתהליך. שימו לב שהמקום שנבחר להקמת המיזם יתאים לאופיו. דעו להתאים את התמהיל של מבנה המשרדים או המרכז המסחרי לאוכלוסייה המקומית. יש לא מעט פילים לבנים בארץ, הקדישו מחשבה יחד עם השותפים ואולי עם אנשי מקצוע נוספים ובנו את התמהיל המדויק שלכם.

למדו את הסיכונים העומדים בפניכם, היערכו לכאלה שעלולים להופיע והשכילו למצוא פתרונות ותוכניות פעולה עוד לפני הבנייה.
עוד פרטים באתר

נדלן רווחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}