כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"כל בוקר אני איתו, ועכשיו הוא מלא בדם" • מזעזע

שלמה, בן 22, השוהה בדירה טיפולית של 'עלי שיח', נפגע באורח אנוש בתאונה • חזי רוט הגיע ראשון לזירה וזיהה את הפצוע מהתפילה היומית • ראיון

תאונה שאירעה בפורים על אותו הכביש
תאונה שאירעה בפורים על אותו הכביש

הולך רגל בן 22 נפגע מאוטובוס בנתיב תחבורה ציבורית בסמוך לצומת בר אילן ונפצע באורח קשה.

צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה הגישו לנפגע סיוע רפואי ראשוני, והוא פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם.

עקיבא פולק, פראמדיק מד"א סיפר בראיון לאתר 'בחדרי חרדים' כי הנפגע פונה כשהוא מחוסר הכרה מורדם מונשם, וסובל מפגיעת ראש.

חזקי רוט מתנדב איחוד הצלה מספר ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי קריאה במירס של איחוד הצלה על תאונת דרכים ברחוב מעגלי הרים לוין בשכונת סנהדריה. הייתי סמוך לבית הקברות סנהדריה ומייד נסעתי למקום. לאחר שהתחלתי בנסיעה אני רואה אנשים המסמנים לי בידים שאעצור. על הכביש היה מוטל בחור שנפגע מתאונה, עידכנתי במירס על מיקום המדוייק של התאונה וניגשתי לנפגע.

"מיד כשראיתי אותו זיהיתי את פניו, אני מתפלל איתו בכל בוקר בבית הכנסת. התגברתי על הרגש והתחלתי לטפל בו, הוא היה בהכרה, אך תוך זמן קצר החלה הכרתו להתערפל, והוא איבד את הכרתו".

כונני איחוד הצלה נוספים שהגיעו סייעו לטיפול הראשוני, וניידת טיפול נמרץ של מד"א פינו את הנפגע לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

"מיד לאחר הפינוי התקשרתי למשרדי איחוד הצלה וביקשתי שיצרו קשר עם פרופ' אבי ריבקינד יו"ר הוועדה הרפואית של איחוד הצלה ומנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, בכדי שיבקשו ממנו לטפל בנפגע בצורה הטובה ביותר"

"עוברים ושבים סיפרו לי כי אחד האוטובוסים הארוכים החדשים פגע בנפגע פגיעה חזקה, והעיף אותו מס' מטרים. יצרתי קשר עם אנשים הקרובים למשפחה שיעדכנו את הוריו של הנפגע שיגיעו לבית החולים".

"אפשר לקרוא לזה 'כביש דמים', בכל תקופה אנו עדים לתאונות קשות בו הולכי רגל נפגעים בנתיבי התחבורה הציבורית" חזי ממשיך ומספר "אנשים מביטים ימין ושמאל לפני שהם חוצים את הכביש, אך לא מחשבים נכון את מהירות הנסיעה של כלי הרכב, ומהירות ההליכה שלהם. התוצאה היא קטלנית!" מסיים חזי את דבריו.

אחד מבני המשפחה מבקש מציבור הגולשים להתפלל על שלמה יוסף בן יהודית לרפואה שלמה.

"מדובר בבחור מיוחד המתגורר בדירה טיפולית של 'עלי שיח'. הפצוע הוכנס לבדיקת CT וכעת ממתינים לתוצאות, ככל הנראה שבר בגולגולת" הוא מסיים בכאב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}