כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

למה קנה רכניץ מדליית ארד אולימפית?

הנגיד החרדי מלוס אנג'לס קנה את התג של הספורטאית הישראלית ירדן ג'רבי בסכום עתק - שייתרם על ידי ג'רבי למען ילדים חולי סרטן

הנגיד שלמה יהודה רכניץ מלוס אנג'לס
הנגיד שלמה יהודה רכניץ מלוס אנג'לס

בתחילת השבוע מכרה המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי את התג מחליפת הג'ודו שלה מאולימפיאדת ריו באמצעות אתר eBay, בסכום גבוה מאוד של כ־52 אלף דולרים, שאותם תרמה לטיפול בילדים חולים במחלה.

על פי הדיווח של יהודה שלזינגר ב"ישראל היום", מי שקנה את התג הוא הנגיד החרדי שלמה רכניץ מלוס אנג'לס, שתורם לישיבות וכוללים בארץ וכן לחיילי צה"ל.

מקורביו של רכניץ בארץ סיפרו כי הוא מתכוון להציע את התג שוב למכירה ובכך לגייס עוד כסף למען הילדים החולים - "שלמה אף פעם לא מסתפק במועט, המחיר שהוא שילם עבור התג הוא אמנם לא קטן, אבל הוא יעשה כל שביכולתו לגייס עוד כסף עבור המחלקה. לתרום כסף זה דבר ענק, אבל הבאזז שנוצר סביב המכירה מעצים את האפקט ומביא לתודעת הציבור את חשיבות התרומה".

שמוליק ג'רבי, אביה של ג'רבי, סיפר ל"ישראל היום": "העלינו את זה לאתר ועקבנו, ראינו שזה מגיע ל־15 אלף דולר וזהו. ואז פתאום קמנו בבוקר וראינו שזה זינק ל־52 אלף. ירדן היתה המומה, היא מאוד רוצה לפגוש אותו".

רכניץ עצמו אמר: "התגית תימכר שוב והכסף יועבר לצדקה. כל אחד חייב ללמוד מירדן איך להשתמש במיומנויות שלו כדי לעזור לאנשים נזקקים".
שלמה יהודה רכניץ מדליה ירדן גרבי אלופה לוס אנגלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}