כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

כך מתעלל רון חולדאי בתושבי דרום תל אביב

דיקטטורה במסווה של הומאניות – מי כאן הגזען האמיתי, תושבי השכונות הכבושים או ראש עיריית צפון ת"א?

רון חולדאי, צילום: תומר נויברג, פלאש90
רון חולדאי, צילום: תומר נויברג, פלאש90

עוד החלטה הזויה ובלתי נתפשת יצאה השבוע לאוויר העולם מבית מדרשו של רון חולדאי.

אחרי ההחלטה להרוס את מבנה המשטרה היחיד בתחנה המרכזית הישנה שופעת הפשע והריסת גן לוינסקי –גן הקווקז, הריאה הירוקה היחידה במדינת דרום ת"א, החליט רון חולדאי להודיע לקבלני המשנה שלו שלא מספיקים עשרות המבנים החדשים והנוצצים שנבנו לאחרונה במיוחד עבור עשרות אלפי ילדי המסתננים האריתראים, הפעם הוא רוצה לגרש את התלמידים היהודים מב"ס שבח מופת (פנינת גאווה לתלמידים מצטיינים שמגיעים מכל רחבי העיר) ולהכניס לשם את "ילדי העתיד" כפי שהוא מכנה אותם: ילדי מסתננים אריתראים בלתי חוקיים.

לרון חולדאי אין סנטימנטים. לא מעניין אותו למשל שמזה עשרות שנים אין ב"ס תיכון בדרום ת"א, גם לא מעניין אותו ש -7 מתלמידי ב"ס שבח מופת נרצחו בפיגוע הדולפינריום ובכלל לא מעניין אותו שהוא מנציח ומקבע את הדורות הבאים של המסתננים האריתראים, להיפך, לפני שהוא יעזוב, הוא ידאג לזרות כמה שיותר מלח על הפצעים ולהשאיר אחריו כאוס - כמו שרק הוא יכול.

הוא לא אוהב אותנו תושבי השכונות. מזרחיים, מסורתיים, לא מספיק לבנים ומשכילים כמוהו. לא זורם בנו אותו דם שזורם בעורקיו, הוא מזלזל בנו וחש עליונות והתנשאות, ומאז שהעזנו להרים את הראש ולהתנגד – הוא החליט לצאת במאבק מזויין כנגד תושבי השכונות החוקיים ובעד המסתננים הבלתי חוקיים, או כמו שהוא וסגנו מכנים אותם: "רוב התושבים של דרום ת"א".

בוקר טוב – ממשלת ישראל, החלטת להתעורר? כי לפני כן זה היה נראה כאילו הכל ממשיך כהרגלו. ב"ס שבח מופת מפריע לכם? בצדק. כך גם צריכה להפריע לכם הדיקטטורה שמתנהלת תחת ידיו של רון חולדאי, שם מתקבלות החלטות בלתי נתפשות כנגד חצי מהעיר לה הוא אמור לדאוג. לא יכול להיות שתמשיכו לסגור תיקים בנושא המסתננים בתגובות של: "זו החלטה מקומית", או – "זה רק באחריות עיריית ת"א", זה לא עובד ככה! במיוחד כשמדובר לא רק בביטחונה, צביונה ועתידה של שכונה אחת, אלא של מדינת ישראל כולה.

היום אולי מדובר על ב"ס אחד או שניים, אבל בקצב ריבוי של אלפי לידות בשנה זה ממש לא ישאר כך. מחר נצטרך עוד ב"ס ועוד אחד ועוד אחד ועוד כמה. את מי תפנו משם הפעם? הגיע הזמן לא לשים פלסטרים על שברים עמוקים ומדממים, אלא למצוא פתרון חד משמעי שיציל אותנו מציפורני השמאל.

רון חולדאי לא יבחל בשום אמצעי על מנת למסד ולייסד את תינוקות העוגן – ה"בייבי ויזות" הממשיות של המסתננים – עשרות הלידות שהם יולדים פה; כי גם הוא וגם חבריו מהשמאל יודעים שזה מה שיוביל להתאזרחות מלאה של 100,000 המסתננים ועשרות אלפי צאצאיהם.

כיום נשים אריתראיות ממשיכות להגיע לישראל ומדי שבת אנחנו רואים ברחבי הארץ מאות חתונות בזק של נערות אריתראיות בנות 18 - שחודש לאחר מכן כבר נמצאות בהריון, כי הרי לזה הן הגיעו. זו מטרתן ולשם מכוונות אותן כל עמותת הקרן לישראל החדשה. את זה רון חולדאי יודע, יודע היטב וגם יודעים חברי הכנסת בממשלת ישראל וראש הממשלה. אך עדיין כולם נותנים למצב להימשך באין מפריע.

הרי כל בר דעת שרואה במו עיניו שאין ולו אריתראית אחת במדינת ישראל שלא סוחבת איתה שלושה ילדים, מבין שיש פה מנגנון משומן, ממומן ומכוון, אך למרות הכל, ראש הממשלה בנימין נתניהו בחר להעביר 100 מיליון ש"ח לבניית מבנים חדשים לילדי המסתננים, מענק שתוגבר בעוד עשרות מיליונים מעיריית ת"א על חשבון משלם המיסים וכולל פעוטונים חינם עד גיל 3, (מה שרוב ילדי הישראלים שומרי החוק ומשלמי המיסים לא יקבלו), ובניית עשרות כיתות גן וב"ס - אך ורק לילדי המסתננים!

פנה אלי היום תלמיד ב"ס שבח מופת שכתב לי במילים האלו: "מאי, אני תלמיד בשבח מופת ואנחנו מיואשים, אין לנו מה לעשות!!! " – מה יש לענות לתלמיד כזה? איזה מסר החלטה כזו שולחת לתלמידים שלנו, לנוער שלנו, שאנחנו מעדיפים מסתננים בלתי חוקיים על פניהם, על פני החינוך שלהם? ויותר חשוב, איזה מסר זה שולח למאות אלפי המסתננים במדינת ישראל ולמאות האלפים שממתינים מעבר לגדר, שזה בסדר להסתנן בצורה בלתי חוקית, לעבור על כל חוק במדינה, כי יש פה רשויות רופסות שיתגמלו אותם בפרס על זה?

את הנזק שעוד יספיק לעשות חולדאי בשנתיים הקרובות יקח דורות שלמים לתקן, כי את הבכייה לדורות הזו תבכה כל מדינת ישראל - אם מישהו בממשלת ישראל לא יתעורר בדחיפות ויקח את המושכות לידיים; אבל בינתיים אם עיריית ת"א כל כך דואגת לילדי המסתננים היא מוזמנת לבנות כמה בתי ספר בפארק הענק שנמצא מתחת לביתו של חולדאי בשכונת רמות צהלה, יש שם המון מקום!

היא גם מזומנת לממן את זה מהמשכורות המאוד מכובדות שמרוויח זוג אריתראי כאן במדינת ישראל שלא פוחת מהכנסה של מינימום 15,000 ש"ח נטו בחודש ואם הם עדיין מרחמים על המסתננים שיישאר להם כסף מזומן לעוד לימוזינות או בגדים מרהיבים להשחתת השבת בדרום ת"א, הם יותר ממוזמנים לתרום ממשכורות השמנות שמרוויח ראש העיר וחבר מרעיו. זה בטח לא יפריע להם, שכן ההומאניות נוטפת מהם עד כדי סירחון עז.

ועד אז שיהיה לנו בהצלחה, כי אנחנו לגמרי נצטרך את זה.
רון חולדאי אריתראים בית ספר שבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}