כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מה'כולבולק' לתלונה: הרב אמנון נגד גינת

הרב אמנון יצחק ממשיך במלחמתו נגד רפי גינת ותוכניתו 'כלבוטק': לאחר תוכנית פארודיה - 'כולבולק', מגיע השלב השני: תלונה נגד גינת על איומים • גינת: "ליצן קטן"

מה'כולבולק' לתלונה: הרב אמנון נגד גינת
אהרון שטינגולד

המלחמה בין הרב אמנון יצחק לבין רפי גינת עולה שלב.

הרב אמנון יצחק הגיש היום (א') תלונה במשטרה נגד רפי גינת, בטענה כי בידו הקלטה בה נשמע גינת מאיים עליו, כך מדווח אתר 'מעריב'.

לטענת פרקליטו של הרב, עו"ד חיים כפיר, ההקלטה בה נשמע גינת מאיים הועברה למשטרה.

הרקע למלחמה בין השניים החלה כאשר גינת פרסם תחקיר בתוכנית 'כלובטק' על אסף חדד, שעבד בארגונו של הרב והשתמש בכספים לצרכיו האישים, בין היתר, גם לצרכים אשר אינם תואמים אדם שעובד בארגון חרדי.

גינת הוסיף בתחקיר גם את טקס המלקות שעבר הזמר ארז יחיאל בעקבות "חזרתו בתשובה" במישור ההופעות והשירים, במסגרת מאבקו של הרב יצחק נגד הזמרים ותעשיית המוסיקה.

לרב אמנון היו השגות רבות על תוכניתו של גינת.

לא פעם הזכיר הרב אמנון בהרצאותיו את גינת ולגלג עליו בדרכים שונות. בנוסף, הפיק הרב קטע וידיאו המחקה את תוכניתו של גינת, בו טען כי הוא הולך לחשוף את כל האמת עליו.

היום, כאמור, הגיש פרקליטו של הרב תלונה במשטרה נגד גינת, בטענה כי איים על הרב.

רפי גינת מסר בתגובה ל'מעריב': "האמנון יצחק הזה חי בסרט. הוא מנסה למנוע את הנפילה הגדולה שלו באמצעות רעש וצלצולים על הגב של כלבוטק. ההצגות והשקרים שלו מעוררים גיחוך. כמובן שלא איימתי עליו. התלונה היא בדיחה והמתלונן הוא ליצן קטן שמתחזה לרב גדול שרוצה להיות בכותרות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}