י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

למה מגיע לחילונים לסבול מהשתלטות החרדים

אנשים בבני ברק נלחמים נגד חנויות פלאפונים ובגדים שחלילה לא ימכרו דבר תועבה, אבל כשזה מגיע לילדים שלהם זה לא מעניין אותם. מצידם שילכו לערים חילוניות, ישחקו יחד עם ילדים חילונים שעות, ישמעו מילים שלא נס ליחם, יראו פריצות בלתי נגמרת ואז יחזרו לבני ברק ויצעקו "הוועד לטוהר מחנינו" / טור

למה מגיע לחילונים לסבול מהשתלטות החרדים
ל

אתמול יצאתי עם הילדים שלי לסיבוב בעיר בני ברק וחיפשתי גינה. כן, גינה, אתם יודעים, מקום כזה שילדים משחקים שם, ולא מצאתי מקום ראוי, מכיוון שאני גר במערב בני ברק אז אין גינה באיזור.

מה שנשאר זה או לעלות לאוטובוס לגן העיר, או לגן 93, או לגן ה-100, כי לגן ה-200 כבר לא הגעתי.

בלית ברירה צעדתי לגן ברחוב 'גינת התמרים' ברמת גן, ואז הבנתי את התלונות של משפחות בבני ברק שמתלוננות שאין גינה אחת בבני ברק שמתאימה לתושבים.

יש בבני ברק כמה גינות שלא מסוגלות לאכלס את הילדים הרבים שגרים בעיר, הגינות נראות בימי החופש הגדול כמו תחנת רכבת או תחנת אוטובוס בימי ראשון עם מאות חיילים שנדחסים כמו סרדינים בתחנה.

מספיק שמגיעות 10 משפחות לגינה והכל פקוק. בכל גינה יש בממוצע 2 וחצי נדנדות שחלקן חלודות וחלקן חורקות, מגלשות עם יותר פתחי חירום מקניון ממוצע, ולכן אנחנו התושבים נודדים לערים השכנות. ואז קופצים גזענים וצועקים שהחרדים "השתלטו על הגינות", ועוד שלל אמירות מכוערות.

עכשיו תענו לעצמכם בהגינות: הייתם רוצים שמשפחות חילוניות ימלאו את הגינות בבני ברק? אני בטוח שלא. אז למה נראה לכם שמשפחות חילוניות רוצות שהגינות שלהם ימולאו עם משפחות חרדיות?

למה אין מספיק גינות בבני ברק? למה חרדים בשביל גינה צריכים לנדוד לערים חילוניות?

אנשים בבני ברק ילחמו בשביל קראוון לבית כנסת ל-12 וחצי אנשים, כי הם "חלילה" לא מוכנים להתפלל בקראוון מעבר לרחוב שלדעתם ההשקפה שם מעוותת. כל מגזר קיקיוני ילחם על מבנים לקהילה שלו גם אם היא מונה כמות של 5 וחצי משפחות.

אנשים בבני ברק נלחמים נגד חנויות פלאפונים ובגדים שחלילה לא ימכרו דבר תועבה, אבל כשזה מגיע לילדים שלהם זה לא מעניין אותם. מצידם שילכו לערים חילוניות, ישחקו יחד עם ילדים חילונים שעות, ישמעו מילים שלא נס ליחם, יראו פריצות בלתי נגמרת ואז יחזרו לבני ברק ויצעקו "הוועד לטוהר מחנינו".

למה עיריית בני ברק החרדית לא דואגת לתושביה שלא ינדדו לפארקים חילונים בערים אחרות? למה היא לא בונה פארק אחד גדול בבני ברק? יש מספיק מקומות שהיה עוד אפשר לבנות בהם פארק ענק, ויש עדיין מקומות שנשארו, אבל כל מקום שהיה אפשר לבנות פארק דחפו שם בנין. למה? כי על זה מקבלים ארנונה.

למה לא בונים פארק בצפון בני ברק? כי מוכרים הכל בשביל כסף. למה לא בונים פארק ברחוב חזון איש על גבול רמת גן? כי מוכרים בניינים בשביל כסף? מה עם אזור נווה אחיעזר? מתעדים שם לבנות הכל מחדש, אבל עירייה חרדית תשלח את התושבים שלה לערים חילוניות. לאף אחד לא מפריע שהילדים שלו נחשפים למראות אסורות, ואלו שכן מפריע להם סובלים ולא הולכים לגינות מחוץ לעיר.

הקימו עשרות וועדות למיניהם על פרסום שחץ ותועבה לא עלינו, מאיימים להחרים בתי עסק שמוכרים חצאית סנטימטר וחצי מעל הברך, ומכשיר פלאפון דור 2 וחצי, אבל את נפש הילד בחופשים ושאר ימי חופשה הורסים ביציאה אחת מבני ברק.
גינות חרדים חילונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}