כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

כתבי-אישום נגד חרדים המשכירים לסודנים בב"ב

הדיבורים עוברים למעשים? חבר מועצת העיר גדליהו בן שמעון ל'בחדרי חרדים': "כתבי-האישום יוגשו כבר בימים הקרובים" • ויש גם יוזמה פרטית -ה'מלשינון'

קץ לפחדים? סודנים בפרדס כץ. צילום ארכיון
קץ לפחדים? סודנים בפרדס כץ. צילום ארכיון

עוד דיון סוער התקיים היום (א) בלשכתו של סגן ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, במטרה למגר את תופעת הסודנים והעובדים הזרים בעיר. הדיון התמקד במישורים מעשיים ונקיטת אמצעים נגד משכירי הדירות.

לצד חברי מועצת העיר, בדיון השתתף אחד מרבני השכונה, שדיבר מנהמת ליבו על ההשלכות הרוחניות המסוכנות של התופעה.

חברי העירייה הצהירו בדיון, כי כבר בימים הקרובים יינקטו צעדים חריפים, כמו הגשת כתבי אישום חמורים, נגד משכירי הדירות, ובהם תושבים חרדים.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בימים האחרונים הוקם 'מלשינון' - קו טלפוני שבו מתבקשים תושבי השכונה להלשין על משכירי דירות ולציין לאיזה זרם הם משתייכים.

במודעה, המתפרסמת ברחבי השכונה, נכתב: "בימים אלה מבצעת עיריית בני ברק בשיתוף גופים נוספים מערכת על מנת להחזיר את הציביון היהודי לשכנותינו, כיאה לעיר התורה, דהיינו טיפול בבעיית המסתננים, וזאת בין היתר על-ידי טיפול במשכירים ובמתווכים.

"אשר על כן, מי שיודע על דירות ששוכנים בהן מסתננים, וכל היודע על שמות המשכירים, מתבקש להתקשר למספר הטלפון, ולהשאיר הודעה מפורטת על כתובת הדירה, מספר בניין, קומה, מספר דירה".

בעירייה מבהירים הערב (א) כי מדובר ביוזמה פרטית. "פקחי העירייה מטפלים בעניין בצורה חוקית ולא בצורת מלשינון", אומרים הגורמים.

חבר מועצת העיר גדליהו בן שמעון, מי שהעלה את התופעה למודעות הציבור, מסכם בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "התחלנו לטפל בתופעה בצורה מעשית ועניינית. בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום נגד מחלקי הדירות. גם אנשים חרדים. ואנחנו הולכים למגר את התופעה עד סופה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}