כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אטיאס, תזכיר לי, אתה במקרה שר השיכון?

דווקא משום שהם יודעים עד כמה גדולה השפעתו, מתמקדים לוחמי ההקפאה בשר הבינוי והשיכון • יצחק פרידמן, יו"ר אגודת חלמיש, במאמר חד ונוקב

אטיאס במודיעין עלית. צילום: ארכיון
אטיאס במודיעין עלית. צילום: ארכיון

בממשלתו המנופחת של בנימין נתניהו, קואליציה הנשענת על שיתוף אינטרסנטי של שררה וכבוד מדומה ללא שמץ של גילוי אידיאולגיה כל שהוא, נפתחו כמה משרדים חדשים לרגל הרעיון הקואליציוני ההזוי המשותף. מעניין למצוא כי מבין המשרדים החדשים דווקא אחד מהם הוא פעיל במיוחד השם לילות כימים למען פעילות נרחבת בתחום אחריות המשרד, ומעניין כי עד עכשיו אף אחד לא חלם להקים משרד שכזה. קבלו את "המשרד לעניני הקפאה".

על המשרד הופקד שר צעיר ונמרץ אשר כבר בקדנציה הקודמת נודע כבין המצליחנים של הממשלה ועשה גדולות ונצורות במשרד התקשורת עליו הופקד. כבוד שר ההקפאה שאינו בוחל בשום אמצעי בכדי להצליח ולקדם את מטרות המשרד תוך כדי רמיסת ערכים עליהם גדל ועל מצעם נבחר באופן הראוי להערכה ולהערצה, ובאומץ לב נדיר השמור לזן מסויים מאוד של הפכפכי דעות ידועים דוגמת אריאל אחר, אריאל שרון ועוד.

אנו תושבי מודיעין עילית, ביתר עילית עמנואל והשכונות החרדיות בירושלים מצדיעים לך על עשיית מלאכתך נאמנה בחריצות אין קץ, בזכותך שקט אצלינו בישובים, הצלתנו מרעש הטרקטורים המאיימים וענני אבק אימתניים. כמו כן בזכותך ילדינו שנישאו זה עתה נשארים לגור אצלינו בבית, תוך שמירה על איחוד המשפחה. בזכותך עלו מחירי הדירות שלנו וערך הנדל"ן עלה, בזכותך ובזכות פעילות המשרד עליו אתה מופקד חזר השקט לשרור בישובינו רעש הבנייה נדם, לא עוד לזוגות צעירים הנפרדים מהוריהם ונודדים להם אל ביתם החדש, והשקט והשלום שוכן במחננו. ימות המשיח.

רק בקשה אחת אחרונה אם אפשר. בדקנו ברישומי הכנסת והממשלה ולהפתעתינו מצאנו כי המשרד שבראשותך נקרא בשם משרד השיכון או משהו כזה, במטותא מינך שנה נא את השם באופן רשמי כך יקל עלינו כשנצטרך לך בבוא היום, ונמצא בקלות את משרדך.

תשאל מתי נצטרך אותך? למשל אם מישהו יחליט לפתע פתאום להפר את השלווה הברוכה ולהרעיש בדחפורים את שלוות שכונתינו השקטה. או אם למשל, אבל רק למשל, נרצה לבחור בך בזכות משרדך בפעם הבאה. אל דאגה, זה רק למשל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}