י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

בדלת האולם: החתונה נדחתה עקב פטירת האם

באולמי ארמונות חן בבני ברק נתלתה מודעה על דחיית חתונתם של עו"ד שמעון גוטליב וארוסתו, בעקבות פטירת אמו אמש - כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי'

חוםה. צילום: :Matanya Tausig/Flash90
חוםה. צילום: :Matanya Tausig/Flash90

חתונת משפחות גוטליב - קנון שהייתה אמורה להיערך הערב (א') - נדחתה עקב פטירת האמא מרת יוכבד חווה גוטליב ע"ה, שנפטרה אתמול (מוצאי שבת) בפתאומיות, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים'.

על דלת אולמי 'ארמונות חן' בבני ברק, שם היה אמור להינשא בנה עורך הדין שמעון גוטליב, נתלתה מודעה כי בעקבות פטירת האם החתונה נדחתה ליום שני כ"ב אב, והיא הועברה לאולמי תמיר בירושלים.

החתן שמעון כתב היום לחבריו: "חברים יקרים, במקום שאמא שלי תוביל אותי לחופה אני מוביל אותה להר המנוחות. ההלוויה בשעה 6 משמגר. נשב שבעה בביתנו רחוב שאולזון 64 בשכונת הר נוף. החתונה לאחר השבעה".

בתה רחלי רושגולד כתבה בפוסט: "אמא שלי! כולם כאן בטירוף מוחלט. מטפלים בלוויה. מתעסקים בגופה ואני תפסתי רגע פינה בצד מנסה לסדר את העניינים מה אני מנסה לסדר מה? הקב"ה הראה לי שהוא זה שבעצם מסדר את הכל. עכשיו כשאת כבר לא איתנו בגופך אני יודעת ומרגישה שאת איתי בנשמתך. תמיד רצית להפוך את העולם בשבילי אבל כאן היית מוגבלת. לפני כמה שעות ישבנו יחד ושאלתי אותך אם הזמנת את סבתא לחתונה ופערת זוג עיניים ואמרת לי אוי ואבוי לא! אמרתי לך שאני על הבוקר הולכת לקבר שלה ומזמינה. ואמרת לי איך זה יכול להיות ששכחתי???"



יוכבד חווה גוטליב הלוויה שבעה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}