כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ויליאמסבורג: העוזרת 'ניקתה' את הבתים מחפצי ערך

גנבת בתוכנו • תופעת גניבות ממנה סבלו תושבים בשכונת וילאמסבורג פוענחה: עוזרת ניקיון העבירה מידע פנימי לכנופיה עמה עבדה • ואיך היא נלכדה?

ויליאמסבורג: העוזרת 'ניקתה' את הבתים מחפצי ערך
ליפא שטאובר

זרה בתוכנו: תושביה החרדים של שכונת וילאמסבורג שבברוקלין מצאו עצמם בשבועות האחרונים מתמודדים עם תופעת גניבות מבתים בשכונה. אבל לאף אחד מתושבי השכונה לא היה מושג, כי מי שעומד מאחורי סדרת הגניבות היא לא אחרת מאשר אישה המסתובבת בתוך ביתם.

מחקירת המשטרה עולה, כי עוזרת גויה, שעבדה בבתי משפחות חרדיות, עמדה בראש כנופיית גנבים, שפעלה בימים האחרונים בשכונת וילאמסבורג, וגנבה חפצים יקרי-ערך.

העוזרת עבדה בימים בבתי המשפחות, ובשעות הלילה השלימה את שכרה כעובדת ניקיון במסעדות. במסגרת עבודתה, נהגה העובדת למצוא חן בעיניי מעסיקיה והעבירה 'מידע' אודות בתיהם של התושבים החרדים.

המידע שהעבירה התמקד בשעות בהן המשפחה אינה נמצאת בביתה, או על הימים בהם יצאה המשפחה לחופשה או לביקור קצר אצל קרובי המשפחה.

הגנבים היו מנצלים את המידע, ונכנסים לבית התושבים, אוספים חפצים יקרי ערך וכסף מזומן - ונעלמים מהמקום.

השבוע, עלתה העובדת מדרגה נוספת.

אברך שנכנס למסעדת 'גרינס' בשכונה, בה עבדה עובדת הניקיון, הופתע לגלות כי התפילין שנשא אותם עימו נעלמו. העובדת גנבה את התפילין - וחיפשה למוכרם. אברך אחר, שחשד בעובדת, קנה ממנה את התפילין במאה דולר והתקשר מיד לאחר מכן לארגון 'השומרים' וכוחות המשטרה.

העוזרת נלכדה פינת הרחובות מרסי ודיוויזין בשכונה. בחקירה המשטרתית היא הודתה במעשיה ואף הובילה את המשטרה לדירתה, שם נמצאו חפצים יקרי-ערך שגנבה. בחקירה חשפה העובדת את שאר חברי הכנופיה והסגירה אותם בטענה, כי גם הם היו שותפים למעשים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}