ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

לא חייב כלום? תחקיר חשף: טראמפ בעל חוב של 650 מיליון דולר

איל ההון הרפובליקני מצהיר שוב ושוב כי הוא "לא חייב כסף לאיש" ותוקף את יריבתו על קשריה עם בעלי הון - תחקיר מקיף של הניו יורק טיימס חשף כי לא רק שטראמפ מחזיק בחובות עתק, אלא הוא נמצא בקשרים עסקיים עם אלה שאותם האשים

לא חייב כלום? תחקיר חשף: טראמפ בעל חוב של 650 מיליון דולר
רויטרס

המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ חייב סכום של 650 מיליון דולר באמצעות החברות שברשותו, כך חשף הניו יורק טיימס, זאת על אף שהצהיר לאורך כל הקמפיין כי הוא "אינו חייב דבר לאיש".

הגילוי, שמעורר סערה בארצות הברית השקועה במערכת בחירות ניצית במיוחד בין טראמפ ליריבתו הדמוקרטית קלינטון, התאפשר בעזרת תחקיר מדוקדק שנבר לעומק בנכסיו של המועמד הרפובליקני. בין היתר גילה התחקיר כי סכום החוב גבוה פי שניים מהצהרותיו של איל ההון, וכי הונו תלוי בתומכים פיננסיים - שאת אחד מהם הוא עצמו תקף במהלך הקמפיין.

בין מלוויו של טראמפ נמצא אף הבנק של סין, אותו כינה טראמפ "האויבת הכלכלית של ארצות הברית", ומלווה נוסף היא חברת ההשקעות גולדמן-סאקס, שאותה האשים כי היא שולטת בקלינטון, משום ששילמה לה 650 אלף דולר עבור הרצאות.

השערורייה הכלכלית הזו חושפת את טראמפ כמי שנמצא במוקד של סערות פיננסיות אישיות ורגישות, שאף מועמד אחר לא היה בהן מעולם. בניו יורק טיימס מדגישים כי למרות התחקיר המקיף, טראמפ עצמו עדיין מפזר ערפל ומסרב לאפשר הערכה עצמאית של נכסיו, מה שממשיך ומעורר סערה בקרב הבוחרים האמריקניים לקראת ההתמודדות.
דונלד טראמפ ארצות הברית בחירות ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}